ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELMİŞ OLABİLİR KUSRA BAKMAYIN. BU BÖLÜM REBECCA BERK VE MERİÇ'TEN UZAK OLACAK GİBİ GÖRÜNÜYOR. İYİ OKUMALAR. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLERİM.
(MULTİMEDİA'DAKİ ZACK)
Sahneye arkamızı döndük ve Berk'le yanyana gelip poz verdik. Boydan çekicekti galiba. Berk dilini çıakrdı bende dudaklarımı büzdüm.
Flaşın patladığı anda Berk'in elini elimde hissettim. Meriç fotoğrafa baktı ve sonrada bize.
****
Eveet yine bakkala gidiyorum. Hadi ama ya. Her gün bunu yapmak zorundamıyım ben! Ama tamam sakinim çünküü babam kahvaltıları artık kendi yapacağını söyledi. Merdivenleren aşağıya indim ve bakkala doğru koştum. Neden koştuğumu bilmiyorum ama herkes çok hızlı olduğumu söylerdi Ve galiba bunu yapmayalı çok uzun zaman oldu. Aoğğ kafama galiba birine çarptım.
''Ö-özür dilerim.'' dedim. ve kafamı kaldırdım.
''Zack!'' dedim kaşlarımı kaldırıp.
''Hey! Rebecca bu ne... tesadüf'' dedi kekeleyerek.
''Bir dakika sen saçınımı kestirdin?!?''
''Ah evet nasıl?'' dedi ve saçlarının ön kısmıyla oynamaya başladı.
''Yakışmış.'' dedim ve gülümsedim.
''Bende şu karşı sokaktan sağa dönünce 5. dairedeyim.''
Kafam karışmıştı ama çaktırmadım.
''Hmm yakınız bende şurada oturuyorum'' dedim ve elimle evimizi gösterdim.
''Pekala seni gördüğüme sevindim'' dedi ve yürümeye başladı.
Baya ilerledikten sonra arkasına mükemmel mavi lensleri olan gözleriyle bir bakış attı. Uu çok ateşli bir ar-ka-daş.
****
Çatalımla tam önümde duran salamdan bir tane alırken baban bana bakıp duruyordu.
''Artık Berk'lere gitmiyormusun'' dedi
''Oh bilmem nedenki''
''Bilmem daha dün kahvaltıya gittinde''
''Artık buna ihtiyacım yok yemekleri sen yapaıyorsunyaa'' dedim ve sırıttım.
''Hadi ama neden hatırlattın şimdi'' dedi ve ellerini açtı.
''Senin hataan'' dedim ve gülümsedim.
Aslında haklıydı şu Berk'le konuşmalıyım. O fotoğrafıda çok büyütmeye gerek yok ya arkadaşız sonuçta. Ben öyle düşünüyorum ama o öylemi? Off kafam karıştı. Her zamanki gibi. Zaten ben derslerindede çok başarılı bir kızda değilimya boşver.
Masadan kalktım. Ellerimi yıkadım ve sonrada dişlerimi fırçalayıp odama gittim. Şu Berk'lere gideyim ben. Kot şortum ve beyaz bir t-shirt giydim. Üstünede kısa kahverengimsi ceketimi giyip saçlarımı açık bıraktım. Bordo beremide taktım.Vay anasını bi dünkü halime bak bide şimdiki.. Evrimmi acaba bu?
''Baba sen haklıydın ben bir arkadaşlarıma gidiyim'' dedim.
''Tamamdır'' dedi ve pembe önlüğüyle elindeki kirli bir tabağı havaya kaldırarak.
Kendimi tutmadadım ve kıpkırmızı olmuş yüzümle bir kahkaha patlattım. Elimle karnımı tuttum ve sakinleşmeye çalıştım. Durdum ve elimle gözlerimi ovaladım. Derin bir nefes aldıktan sonra babama sırıtıp kapıdan dışarıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Erkeğim (Bölüm Yayınlanmamaktadır.)
Teen FictionSadece bir insan, bir milyon insandan nefret etmenizi sağlayabilir! Ve sadece bir insan her şeye rağmen bu berbat dünyayı sevmenizi...