BE-9.Bölüm

1K 50 15
                                    

KAPAK FOTOĞRAFINI DEĞİŞTİRDİM BEN YAPTIM NASIL?

ARKADAŞLAR YİNE ÇOK BEĞENDİĞİM BÖLÜMLERDEN BİRİ. BİRDE HERKES ZACK'İ SEVMİŞ BENDE ONLARA BİR SÜPRİZ YAPIYIM DEDİM. 1. BÖLÜMDE MULTİMEDİA'DA SİYAH SAÇLI KIZ VARDI ONU DEĞİŞTİRDİM ARTIK REBECCA VAR. UMARIM BEĞENİRSİNİZ VOTE VE YORUM  BEKLERİM.

MULTİMEDİA'DAKİ REBECCA'NIN GİYDİĞİ GİYSİ.

Türkiye'ye gelirken uçakta uyurken çektiğini sandığım bir fotoğraf yollamış. Ve altına

''Bu sefer sensiz gidiyorum prenses'' yazmış.

                                                                          ****

''Rebecca uyan artık'' diyen birinin sesiyle gözlerimi zorla açtım.

''Fuck off'' diye fısıldadım ve yastığı kafama koydum.

''Emin ol bunun anlamını biliyorum'' dedi ''Babam''.

Yastığı fırlattım ve gözlerimi ovalayıp babama baktım. Dudaklarımı birleştirdim.

''Baba şey..'' dedim kıkırdayarak.

''Üstünü giy yarım saat sonra seni arabayla okula bırakacağım'' dedi kapıya doğru yürüyüp.

Okulmu? Iyk. Parmaklarımı kütlettim ve esnedim. Yataktan hopladım ve yüzümü yıkamaya gittim.

Sonra dolabımı açtım ve ne giyeceğime baktım. Bunu Londra'da okulda giymek için almıştım ama ne yazıkki tamda okulların biteceği gün. Seneye giyerim dedim ama bugüneymiş artık. Elime aldım ve iyice baktım. Sonra hemen üstüme giydim. Beyaz bir gömlek üstüne pembe bol kazak önünde kahverengi kurdelesi olan. Altına onun renginde kahverengi şorta benzer eteğimi giydim. Tabikide beyaz ince çorapla. Pembe babetlerimide giydim. Oldu.

Aynanın karşısına geçtim ve saçlarımı açıp taradım. Sonra yanlardan kahkül bırakak saçımı ördüm. Şeker kız modeli. Biraz çocuksu oldu ama bence bana yakıştı. Küçük sevimli çantamıda alıyımki tarzım bozulmasın.

Aşağıya indim ve babama baktım.

''Kurt gibi açım'' dedim ve babamın yanına doğru yürüdüm.

''Evet buda tam sana layık'' dedi önünde duran tepsiyi bana doğru gönderdi.

''Yumarta ve meyve suyu'' dedim kafamı sallayarak.

Sandalyeye oturdum ve ekmeği alıp yumurtama bandırdım.

                                                                     ****

''İyi şanslar'' dedi babam ve anlıma öpücük kondurup arabaya bindi.

Evet şansa ihityacım var. Herkesin bana baktığını hissediyordum. Elimi kalbime götürdüm ve sessizce ''Ol is vel'' diye fısıldadım. 3 İdiots filminden gördüm. Sıkıntıdayken falan onu diyince geçiyormuş. Hep diyorum ama hiç bir yok olduğu yok aslında. Birinin elini omzuma koymasıyla irkildim. Tam arkamı dönecekken beni tuttu ve engelledi.

''Beni özledinmi prenses'' diye fısıldadı Zack.

Aman Tanrım! Bu Londra'ya dönmemişti ya! Lanet girsin.

''S-sen burada ne arıyorsun'' dedim gözlerimi açarak.

''Okulumdayım'' dedi ellerini kaldırıp.

Benim Erkeğim (Bölüm Yayınlanmamaktadır.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin