UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRMİŞSİNİZDİR YORUMLARINIZI VE VOTE'LARINIZI BEKLİYORUM. MULTİMEDİAVE BÖLÜM PARÇASI VAR. BU ARADA KAPAK FOTOĞRAFI İÇİN SENA'YA TEŞEKKÜRLER. O BENİM HİKAYELERİMİN KAPAK YAPIMCISI <3
''Seni öpeceğim'' dedi.
Bana doğru yaklaşaya başladı.
Dudağını dudağımda hissettiğim an onu ittirdim. Bu sadece bir oyun olabilir ama daha yeni tanıştık ve bu kadar ileri gidilmez.
Ayağa kalktım ve hırkamı alıp kapıyı hızla vurup dışarıya gittim. Merdivenlerden aşağı tam ayağımı atacaktımki Berk'in bağırma seslerini duydum. Kafamı kapıya dayadım ve dinledim.
''Bir kızada yavşama be! O sana ilk görüşte aşık olan piç kızlardan değil..O, farklı! ''
Böyle demişti. Gerçekten böylemi düşünüyordu acaba. Meriç'i bilmem ama o gerçekten benimle arkadaş olmak istiyor. Neyse. Merdivenler aşağı indim ve eve doğru yürümeye başladım. 5. katın zile bastım.
''Kimo!''
''Ben''
''Rebecca?''
Vay anasını burdann oraya ses geldide benim sesimi tanıdıda... Hızlı adımlarla merdivenlen yukarıya çıktım.
''Hey sen ne erken geldin?'' dedi babam bana bakarak.
''Uykum geldide'' dedim ve ayakkabılarımı çıkarıp üst kaça çıkarak.
Arkamdan babamda geliyordu farkındaydım. Ama şimdi agrasif genç moduna geçmeden ona yalan söyleyeceğim. Bu seçenek daha iyiydi. Odama geçtim ve oda odaya geçti.
''Ne oldu şimdi istekliydin?''
''Birşey olmasımı gerekiyorki''
''Rebecca ben senin aşk hayatına karışacak kötü bir baba değilim ama bir şey yaptılarsa''
''Babaa! Uykum geldi dedimya çıkta şimdi üstümü değiştireceğim''
''Sana güveniyorum. İyi uykular tatlım''
Gülümsedim ve dolabıma doğru gittim. Bu saatte yatmakmı? Ne aptalca. Ama yinede üstümü giyiniyim babam yani bu odaya girer bakar bi.
Geceliklerimi giydim ve çalışma masasına geçtim. Yandaki bavuldan en öndeki fermuarı açıp içindekş günlüğümü aldım. Krımızı ipi açtım ve kaldığım yeri gördüm. Ve azmaya başladım.
''Sevgili Günlük;
Evet yine sıkıcı bir günüm diye başlayamayacağım çünkü günüm maceralı geçti. Şimdi macerada öyle benim hayatımda olabilecek ilginç şeylerden. Türkiye'de yeni arkadaşlar edindim. Berk ve Meriç(Sapık)
Evet evet bende ilk arkadaşlarımın kız olmasını berkliyordum. Ama yinede Berk iyi biri. İnan bana galiba beni anlıyor. ''Farklıymışım'' :D Neyse çok yazdım (ELİ YORULDU) asdfgh. Heh bide gnlerdir bahsettiğim o Korn konserinede gidemiyeceğim. Tabi bir mucize olmassa ''
Defterin kapağını yavaşça kapattım ve bavula yeniden koydum. Derin bir iç çektim. Neden bende bilmiyorum. Telefonumu açtım ve mesaj falanda gelmemişti. Abi hem özleyeceğim diyor hemde birşey yazmıyor. Lily'ye bak sen.
''Çokmu özledin beni -.- hıh xx''
''Oha hayır bende sen beni unuttun sandım asdfg xx''
''Saçmalamaa! Ee napıyorsun xx''
''Yeni bir erkek arkadaşım olduu' xx''
Tam cevap yazcaktımki babam pat diye odaya girdi. Elimde beni telefonla görünce kaşları kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Erkeğim (Bölüm Yayınlanmamaktadır.)
Teen FictionSadece bir insan, bir milyon insandan nefret etmenizi sağlayabilir! Ve sadece bir insan her şeye rağmen bu berbat dünyayı sevmenizi...