Ben bir neymarzeteyim.Ama bunu ailem nede en iyi arkadaşım biliyor.Bunu utandığım için söylememezlik yapmıyorum.Sevdigimi bilmelerini istemiyordum
Dışarıda veya herhangi bir yerde neymar'ın resmini gördüğümde amaçsızca gülüyor ve neymar'ın yüzüne utancımdan bakamıyordum.
Futbolu neymar sevdirdi bana.Fcbarcelona takımınıda neymar sevdirdi.
Hep brezilya'ya gitmek isterdim.Ama neymar artık barcelonada olduğu için ispanyaya gitmek istiyorum.Ve artık 20 yaşındayım
Benim yaşım yaklaştıkça neymar'ın yaşı büyüyordu.Iki gün sonra neymar 23 yaşına giriyordu.Şimdiden acaba nasıl bir doğum günü partisi yapacak diye merak ediyordum.Ve neymar'ın doğum gününde barcelonada olabilirdim.
Bir haftadır bu planı düşünüyorum. Benim için ani oldu.
Ama bir sorun vardı.Annem biraz tedirgin bir kadın ve otel seçenekleri sundu.Ama sunduğu otellerin hepsi dolu ve eğer o otellerden biri olmazsa gidemezdim.Zil çaldı.Kapıyı açtım annemdi.Ona otellerde yer yok demek istemiyordum.
"Lesly durumlar nasıl otelde yer ayırttınmı"
"Herşey iyi annecim"
"Yer ayırttın dimi"
"Evet ayırttım anne"
Nefes alışverişim hızlanmıştı.Yalanımı anlar diye korkuyordum.
"Hangi otel?"
Masada duran otel adlarından birini söyledim.
"O zaman ispanya yolcususun"diyerek bana sarıldı
"Bavul hazırlamam gerek" diyerek merdivenlerden çıkmaya başladım.
Bu yalanın artık dönüşü yoktu.Elbet kalacak bir yer bulabilirdim.Ne kadar bunu kafama taksamda neymar'ın nefes alıp verdiği yaşadığı yere gidiyordum bu beni rahatlatıyordu.
Özenle bavulumu hazırladım.Gece
yola çıkıyordum.Zaman geçmek bilmiyordu.iki saate bir bavulumu açıp eksik birşey varmı diye kontrol ediyordum.Annem odama geldi elinde bir kağıtla."Bunu al"
"Ne bu" elime aldığımda adres yazıyordu.
"Melissa'nın adresi"
"Sümsük melissa'nın adresine ihtiyacım yok"
"Ne olur ne olmaz kalsın yanında.Zaten aradım ben seni seve seve kabul ediyor"
Çantamı açtı ve kağıdı içine koydu.
Melissa'yı hiçbir zaman sevmedim.
Kendisi kuzenim olur 9 yıldır görmedimde konuşmuyorumda.Bunu daha fazla düşünüp morelimi bozmayacağım.
Heralde yaşadığım en güzel günlerden biriydi.Bir neymarzete olarak bunu önceden yapmalıydım.Neymar'ın evinin adresini kağıda yazdım ve ezberledim.Az biraz portekizcem ve ispanyolcam vardı.
Evden çıkma saatim gelmişti.Odamdan bavulumu ve cantamı indirdim.
"Lesly orda dikkatli ol.Aramayı unutma"
"Tamam unutmam bu kaçıncı diyişin"
"Taksi gelir şimdi senle gelmemi istermisin"
"Gerek yok anne" diyerek sarıldım.Bu işi biraz fazla abartmiştı.
Çantamı elime aldım bavulumu kapının önüne çıkardım.Taksi geldi.Taksici bavulumu arkaya koydu.