Bölüm 12

170 15 7
                                    

Belimin altında birşeyin titrediğini fark ettim.Uykulu uykulu gözlerimi açtım.Hala birşey oynuyor gibi ve titriyor gibiydi.Bu feci bir şekilde korkmama neden olmuştu.O an fare, böcek,yılan,hamam böceği,kertenkele herşey aklıma geldi ve çığlık atarak yataktan fırladım.

Neymar örtüye dolanmıştı.ben kalkınca neymarda yere kapaklandı.Yere düşünce birden gözlerini açtı.Ben ise belimi tutuyordum ve üstüme bakıyordum birşey varmı diye.

Kaşlarını çatarak

"Lesly ne oldu" dedi ve yerden kalkmaya kalkıştı örtü vücuduna dolanmıştı zar zor kalkabildi.

"Neymar böcek vardı yatakta yada o neyse işte yılan,fare,kertenkele" bunları söylerken titredim "ıyyyyy" dedim

Neymar ayağa kalktıktan sonra örtüyü yerden kaldırarak yatağa koydu ve bakınmaya başladı.Yerde titreyen bir telefon vardı.Neymarın telefonuydu.

Eline alarak bana gösterdi.Titreşime almıştı.

"Aaa bak böcek lesly fare,yılan"

Titreşim halindeki telefonu böcek zannetmıştım.

"Senin suçun neymar o telefon niye yatakta ve niye benim Belimin altındaydı.hepsi senin suçun"diyerek içeri gittim.O an gülmemek için dudağımı dişliyordu.

İçerden bağırarak

"Bir insan bu şekilde uyandırılmaz lesly"

Kendini tekrar yatağa atmıştı.Bende su içtikten sonra neymarın yanına gidip telefonumu aldım ve koltuğa oturdum.

Bir bir whatsapp grubundaki gönderilen mesajlara göz gezdirdim.

Açıp baktığımda hailee,sara ve Taylor(eski okul arkadaş) konuşuyorlardı.

"Merhaba kızlar" dedim *gülen emoji*

Hailee;

"Şuan itibariyle çok sevindim seni gördüğüme"

*gülen amoji*

Taylor;

"Slm lesly"

"Slm taylor"

Hailee;

"Lesly neymar nasıl"*gülen amoji*

Bunu attığında şoka uğramıştım.Grup sohbetinden atmıştı...Özel zannetti sanıyorsam

Hiçbirşey yazmadım.Özelden Hailee'ye mesaj attım.

"Hailee!"

"Lesly şuan itibariyle farkına vardım :*"

"Ya inanmıyorum sana lesly yhaa"

"Bişey olmazdı biliyorlar neymarı instagramda filan görüyorlar"

"Ya tamam da Off hailee"

"Ya tamam bidaha yapmayacağım.Anlat hadi neymar napiyor"

Bir arkamı yolladım.Neymar hala yataktaydı.

"Yataktan düştü *gülen emoji*

"Nasıl yani"

"Ya şimdi Belimin altında telefon varmış Titreşimde bende onu işte böcek zannettim.Bağırarak yataktan kalktım neymara örtü dolanmıştı oda yere kapaklandı sonra telefonu göstererek bak böcek lesly dedi sonrada geri yattı"*kahkaha atan emoji*

*kahkaha atan emoji* "Lesly birlikteyiz yattınız"

"Evettttt"

"Çuşş kapat kapat saraya anlatmam gerek"

Shhh...NjrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin