Kanepede oturmuş sara ve Hailee'ye izliyordum.Valizlerini hazırladılar.Gidiyorlardı.
VE bu ne üzüyordu.Onları çok seviyordum.Neymarla da üç gündür görüşmüyorduk pek fazlada konuşamıyorduk.Gitmelerine dakikalar kalmıştı.
"Sizle havaalanına gelmemi istermisiniz?"
"Hayır gerek yok lesly" dedi sara
"Eminmisiniz ?"
"Evet" dedi ikiside bir ağızdan.Barcelonadan sıkılmışlardı ve biran önce gitmek istedikleri belliydi.
Gözlerimi devirerek "Gelin buraya eşekler" diyerek sarıldım ikisine
Ayakkabılarını giyindimler valizlerini ellerine aldılar
"Uçaktan iner inmez beni arıyorsunuz ha bu arada sara annemi benim yerime çok çok öp"
"Tamam" diyerek son bir kez sarıldık birbirimize taksi gelmişti.Valizlerini taksiye koyarak arabaya bindiler. Arkalarından sadece el sallamak düşmüştü bana.Kapıyı kapattım.Evde yine tektim.Galiba ben tek ölecektim...
Saçma sapan şeyler düşünüyordum.Kafayı yediğimi zannetecektim artık.
Odama çıkarak telefonumu aldım ve balkona çıktım.Camp nou büsbütün karşımdaydı bir iki dakika camp nou'yu izledim
Üşüdüğümü fark ederek içeri girdim.Neymarı özlemiştim.Antremanda olabilirdi o yüzden aramadım bugün maçı vardı.Aaaa evet bugün neymarın çok önemli maçı vardı.Real madrid'le.Nasıl unuturdum.
Telefonumun kilidini heyecanla açtım.Ve neymarı aramaya başladım.Ve telefonumu açtı.
"Neymar?"
"Lesly?"
"Neymar?"
"Lesly"
Kıkırdamaya başladık.
"Ben bugünkü maçı unuttum neymar hiç sende hatırlamıyorsun"
"Ben biliyorsun sanmıştım"
"Zaten gelemeyeceğim.Baksana saat kaç...Sorun değil televizyondan izlerim artık."
"Özledim seni... konuşamıyoruzda"
Bunu duymak çok güzeldi.Boğazım düğümlenmişti.
"Bende seni özledim...Ama birazdan televizyondan izleyeceğim zaten seni"
"Romantizim katilisin lesly biliyorsun dimi"
Kıkırdamaya başladım
"Maçtan sonra gelimmi?"
"Gelllll.Sara ve hailee gittiler beni yanlız bıraktılar kendi kendime konuşmaya başladım evin içinde"
"Tamam o zaman görüşürüz"
"Görüşürüz" dedim ve kapattım.Kendi kendime gülmeye başladım.Çok sevinmiştim.Neymar geliyordu.ve şimdi real madrid ve barcelona'nın maçını izleyecektim.
Ayrıca dibimdeki camp nou'da maç var ve real madrid barcelona ben televizyondan izliyordum.Bu çok kötü birşeydi.
Evi bıraz toparladıktan sonra maçın başladığını görünce kanepeye atlayarak bağdaş kurdum ve izlemeye başladım.Çok heyecanlıydı.Gözümu dört açmıştım neymarı görebilmek için sahada antreman yapıyordu.
Görünce yüzümde gülümseme oluşmuştu.Antreman yaptıktan sonra oyuncular yerlerini aldı. Messi oynamıyordu ve çok üzücü bir olaydı.
Hakem düdüğü çaldı ve oyun başladı.Top bir ordan bir oraya gidiyordu.