Yüzümü kapının biraz daha gerisinde duran karanlıktan sadece gölgesini gördüğüm caplı birine yaklaştırdım ve Gelenin neymar olduğunu gördüm.
Açıkçası biraz korkmuştum.Buraya kızmaya gelmiş olamazdı telefonda birkaç mesaj yazdım diye.
"Merhaba" en ince sesiyle
"M-merhaba" kekelemiştim ve şaşırmış vaziyetteydim.
"Sen sanırsam dışarı çıkacaksın" dedi.Tabi der evdelik bir durumum yoktu.
Başımı olumsuz sallayarak.
"Aa ş-şey hayır hayır! Biyere gitmiyorum"
Biraz yüksek sesle konuşmuştum ve hızlı.neymar sağ elini kaldirarak işaret parmağıyle evin içini göstererek;
"Burdamı dikilicez yoksa beni içeri alacakmısın" dedi tebessüm ederek.
Kapının önünden çekilerek "geçebilirsin" dedim gülümseyerek.
Neymar içeri girdi.Bende kapıyı kapattım.Koltuğa oturdu.Sesizlik olmuştu.Ne diyeceğimi.bilmiyordum.Sadece kalp sesimi duyuyordum.Zaten göz teması kuramıyordum.Yere bakıyordum
Iki elini tokuşturarak.
"Nasılsın?" Birkaç saniye geçtikten sonra "lesly"'yi ekledi.
Yutkunmuştum.parmaklarımla oynamaya başladım.
"Iyiyim...Sen?"
"Iyiyim.Benimde canım sıkıldı.Evde tekim ya hani"
Ne demek istediğini anlamıştım.
"Yani bak cidden öyle geçiyordum arkadaşlarının gittiğini gördüm öle şey yaptım ben yoksa gözetlediğim filan yok.Açıkladım zaten mesajda"
"Tama sorun yok.Hem bak arkadaş olduk" dedi gülümseyerek.
Arkadaşmı! Ne arkadaşı ya.Üstüne atlayıp haykırmak istiyordum.YA arkadaş dedi ya.Kendimi bozmamaya çalışarak.
"Evet arkadaş olduk"
bunu söylerken boğazım düğümlenmişti.Ben aşk olduğum kişiye "arkadaşız"demiştim.
"Sen buraya yenimi taşındın.Görmedim ven seni hiç"
"Ben burda yaşamıyorum tatile gelsim burada kuzenimin evi"
"Nerde yaşıyorsun"
Soru üstüne soru soruyordu.Biraz yavaş neymar.Daha yanımda olduğuna inanamıyordum.Cümlelerimi toparlamakta zorlanıyordum.
"New york'ta yaşıyorum bir sure.Önceden türkiyedeydim" dedim gülümseyerek.
"Istanbula geldim çok güzel bir yerdi"
"Evet...Maç için gelmiştin.bende ordaydım" gülümsedim.
Şuan ikimizde konuşmasak.Sadece birbirimize baksak.Ben utanmadan yeşil gözlerine baksam...diye düşünürken masanın olduğu yere dalmıştım.
Neymarın elleriyle kendime gelmiştim.Gülümseyerek;
"Aa pardon dalmışım" ayağa kalkarak "birşey içermisin ben unuttum"
"A yok ben senle konuşmak için geldim ve gidiyorum" ayağa kalktı.
"Ama neden gidiyorsun yeni geldin brezilyali"
Bu dediğime bende şaşırmıştım.Soylediğimde nasil bir tepki verecek cok merak ediyordum.Gülümsedi ve bana dönerek
"Brezilyali gider" dedi gülümseyerek kapiya doğru ilerledi bende arkasindan geçirneye gittim.
"Bb"
"Bb lesly" dedi ve karizmatik gülüşünü attı
Bu gülüşü bana arkadaş konusunu saniyelerce unuttursafa bir süre sonra tekrar hatırladım.Diyemedim ben senle arkadaş olamam diye.Evet şuan itibariyle neymar jr. Ile arkadaştık....
Telefonumu aldim içimden annemi aramak geldi.Ojun sesini duyunca rahatliyordum.Annemi aramaya karar verdim.
Ve çalmaya başladı.Kısa süre sonra telefouunu açtı."Anne?"
"Lelsy nasilsin?"
"Iyiyim annecim sen?"
"Bende iyiyim çok özledim seni"
"Bende öyel sana bişey söyleyeceğim"
"Kötü bişeymi oldu"
Cümleye nasıl başlayacağımı bilemiyordum.Izin verirmi vermezmi bilmiyordum.
"Anne bak ne diyeceğim biliyorsun gelmeme çok az kaldi...Ben biraz daha tatilimi uzatmayi düşünüyorum hatta daha fazla uzatmayi...yani diyeceğim şuki ben burda kalmak istiyorum burda çok mutluyum"
"Lesly tatilini yapiyorsun ne gerek var"
"Dediğim gibi ben burda kalmak istiyorum.Burası çok güzel"
"Ne diyebilirim"
"Ben yarın evlere bakacağım.Işte bulurum belki"
Biraz emrivaki yapmıştım.
"Eminmisin lesly?"
"Fazlasıyla anne.Yarın evlere bakacağım"
"Bu senin hayatın seni durduramam kredi kartinda para var zaten.Lazim olduğunda arasin öpüyorum seni"
"Bende bb"
Çokta zor olmamıştı.Biraz annemden çekinirdim.Telefonuma mesaj gelmişti.Neymar mesaj yazmıştı.Bu beni sevindirmişti ve yine duygu karmaşasına girmiştim.
Neymar- iyi geceler *ay emoji*
Iyi geceler *gülen emoji*
Neymar bana iyi geceler diyordu.Bunun halini hiç kurmamıştım.Düşünmemiştim bile.Ama çok güzel bir duyguymuş.Yarın yapacak çok işim vardı.Sabah erkenden evden çıksam iyi olurdu.Ev bulursam evin içine eşyada gerekliydi.Düşündükçe üşengeçliğimden dahada çok uyumak istiyordum...
Pekte önemli birşey olmadi bu bölümde ama 5.bölüm uzun ve bomba satırlarla süsleyeceğim....
♡♡♡♡