Bölüm 10

170 12 16
                                    

Valizimi hazırlıyordum.Las vegas'a hiç gitmemiştim.Çok merak ediyordum.Biletler dün tükenmişti.Kızlar gelemiyorlardı.Bunu duyunca üzülmüştüm.Ama tabikide gitmemezlik yapmayacaktım.

Uçağıma az bir süre kalmıştı.Son hazırlıklarımı yaptım ve Valizimi aşağı indim.Kızların suratı asıktı gelemiyorlardı.

Valizimi merdivenlerden indirerek bir kenara koydum.

"Evet hazırım ven" dediğim an ikisi ayağa kalkıp sarıldılar

Sara;

"Bizde gelseydik iyiydi"

"Ben size dedim önceden alın kalmadı bilet"

Hailee;

"Lesly lütfen yüzüme vurma bide şey neymar gelecekmi konuştunuzmu?"

"Bilmem gelseydi haber verirdi.O günden sonrada pek fazla konuşmadık zaten"

"Hiçbirşey konuşmadınızmı"

"Yani konuştukta naptın filan rutin şeyler"

"Kesin lesly neymarda geliyor bak kesin" dedi kendinden emin bir şekilde

"Ayy umarım öyledir!" Dedim ellerimi birleştirerek

Sara;

"Gelirse napiyorsun?"

"Napiyorum"

"İyi geçinmeye bakıyorsun" dedi kıkırdayarak

"Pisliksin sara" dedim gülümseyerek

Ve Valizimi aldım çantamıda aldım dışarı çıktım.

"Sizi seviyorum" kızlar diyip taksiyi durdurdum ve bindim.

Tek dilegim neymarın da gelmesiydi.Ama içimdeki bir his gelmeyecek diyordu.Sonuçta antrenmanları vardı maçında olabilirdi.

Aramak istedim ne diyecektim bana sürprizmi yapacaksın dicektim.Zaten biletlere tükenmişti.

Dış hatlara gelerek tüm girişlerimi yaptım.
Valizimide verdim beklemeye başladım.
Las vegas yolculuğu uzun sürüyordu o yüzden rahat edebileceğim koltuk türleri "VIP" bölümdeydi.

Anons yapıldı

"1635 nolu uçak piste hazır durumda A kapısı açılmıştır.Lütfen kapılara doğru hareket ediniz"

Ayağa kalktım gözüm kapıdaydı.Gelen yoktu.Pasaportumu onaylattırarak güvenlikten geçtim piste girdim ve uçağa bindim yerimi aldım.Neyseki Uçağın oturma düzeni iyiydi cam kenarındaydım ve portatif yanları kapalıydı sadece yanımdaki kişi görebiliyordu.

Koltukta çantamı bölmeye koymak için edildiğinde yanıma biri oturdu.Kafamı döndürdüğümde neymar olduğunu fark ettim.

Karmaşık bir duyguydu.çok sevinmiştim.Tek gitmeyecektim hayranı olduğum kişiyle gidecektim.Bunu herzaman hayal etmiştim.

Birden boynuna sarıldım

"Çok teşekkür ederim" dedim boynuna sarılarak

Neymardaydı.Tüm bana sarıldı.kokusunu iyice kendime çekmiştim.

"Neden haber vermedin"

"Süpriz yapmak istedim ajan" dedi gülümseyerek

Neymarla birgün las-vegas'a gideceğimi hiç tahmin edemezdim.Benim için hayali bile güzeldi bu bambaşka güzeldi

"Yolumuz uzun brezilyali" dedim gülümseyerek

"Evet ajan sana nasıl dayanacağım bilmiyorum"

Shhh...NjrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin