çantamdan anahtarı çıkartarak kapının kilidini actım.Içeri girdim ve odama koşarcasına hızlı adımlar attım.Sara ve hailee farkına varmışlardı herşeyin.Ya kızkardesim neymarı seviyorsa? Ne yapacağımı bilmiyordum.
Ayak seslerinden duyduğum kadarıyla arkamdan geliyorlardı.Odama girdim ve kapıyı kapattım.Kendimi yatağa attım ve yüzümü yastığa bastırdı.saniye bile sürmeden kapım açıldı.
Hailee ve sara yatağa oturarak;
Sara;
"Lesly bak ne oldu bilmiyorum ama yani sen
...cok garip davrandin niye kaçtin ordan"Yüzüm yastıkta boğuk bir sesle.
"Kaçmadım"
Hailee;
"Bu araad dikkatimi cekerim lesly dedigini duymadik degil neymarin" dedi
Sara yuzümdeki yastığı yuzümden çekti.Bende yatakta doğruldum.artık herşeyi diyecektim...
"Ben neymarla konuşuyorum o kadar"
Sara ve hailee birbirlerine baktılar.
Sara;
"Nasıl konuşma bu"
"Arkadaşça bir konuşma" dedim kısık sesle"
"Yani ilişkiniz var"
"Hayır yani öyle bir ilişki yok arkadaşça yani"
"O zaman sevgili olmaya yakınsınız siz"
Utancımdan yerin dibine girecektim
"Yani şuan için öle bişey yok"
Hailee söze girerek
"O zaman flört ediyorsunuz"
"Evet..." üc dört saniye geçtikten sonra
"Aaa hayır ya flörtte değil konuşuyoruz sadece...Aaa" diyerek yataktan kalktım.
Ama kalkmamla yatağa gömülmem bir olmuştu.Sara kolumdan tuttu ve yatağa attı.
Bu hareketi beni korkuttmuştu gayet ciddiydi.Birbirimize baktıktan sonra.Heyecanlı bir şekilde
"Kızım sen bize bunu niye demiyorsun neymarjr ile konuşuyorsun sen"
Diyerek güldü.bu beni rahatlatmıştı.Hailee bir yandan sara bir yandan soru yağmuruna boğmuşlardı.
Hailee;
"Lesly dövmelerini gördünmü?" Dedi hevesli ve meraklı bir şekilde.
"Hııı evet gördüm"
"Ayy ciddenmi anlatsana hangi dövmeleri var çok yakışıyor dövme dimi"
"Evet evet hemde çok.Hatta penisinde Hailee yazıyor.tabikide görmedim dövemelerini yani.Sadece tshirt giydiğinde kolları gözüküyor o kadar"
Birbirimize birkac saniye dikkatlıce baktık ve kıkırdamaya başladık.
Sara;
"Lesly çok cekici dimi baklavalaranı gördünmü kaslarını filan" dedi ağzının suyu akarcasına
"Bak ona hayır doyemem ama o kaçınılmaz bişeydi.Baklavaları çok çekici böyle" dedim gözlerimi açarcasına
Kızlar " yaaaa" demeye başladı.
Kıskandırmak hoşuma gitmişti.
"Gerisi bende saklı diyerek yataktan hızlı bir kalkış yaptım giyinme odama gittim üstümü değistirmek için.Ama arkamdan bağırıyorlardı
Sara;
"Ne bende saklısı anlatsana ya!!"
"Hailee;
"Neymarı gırmek için sabırsızlanıyordun kesin sen öpmüssündurde onu"
Bunu duyduğumda icimi çekerek "keşkeee" dedim.
"Aa kızlar susun gerisi bende saklı dedim"
Sesleri gelmiyordu.üstüme pijamalarımı giyindim.Kızların sesleri gelmiyordu.Merak ederek odamdan çıktım ve merdivenlerden indim.Oturma odasına gittiğimde biri bir koltukta obiri diğer koltukta yatıyordu.
Üstlerini örttüm.O kadar içkiyi icerlerse bayılırlar tabi.Ben içki içtiğimde beni carpıyor ve sonra 24 saat uyuyorum.
Benimde cok uykum gelmişti.Tam giderken elimdeki telefonu alıp biraz ileriye giderek ikisininde fotoğraf karesine alarak fotoğrafını çektim.Bu arad beğeni 456k olmuştu instagramımda.
Çektiğim fotoğrafı instagrama attım.
"Iyi geceler meleklerim *melek emoji**öpücük emoji*
Instagramda paylaştıktan sonra telefonu kapayıp cebime koydum.Neymarı fazlasiyla nerak ediyordum.
Aramak iztiyordum,mesaj yazmak iztiyordum ama sarhoştu.Ayıp kafayla belki andré'den videosunu izlerse arardı belki.
Odama girdim ve kapımı kapattım.Işıkları kapattım.Yatağıma uzandım. Sağ döndum sola döndüm uyuyamadım.Yatakta doğrularak ışıkları geri açtım.
Elime telefonumu aldım mesaj bölümüne girdim.Düsündüm ve mesaj bölümden çıktım.Sonra instagrama girdim.Baya beğeni gelmişti.Bildirimler bölümüne baktığımda gustavo,andré,jô,guilherme,gilmar takip ediyorlardı.
Yatakta irkildim.Beni biliyorlardı o zaman.Takip ettiklerine göre biliyorlardı yani.
Nasıl bahsetmiştiki benden?
Kısa bir bölüm ama heyecanlı.Şimdi hemen 8.bölumu yazıyorum ve bugun veya yarın yayınlıyorum....
Öpüyorumm