Bölüm 9

191 15 3
                                    

Zorlu bir günün ardından neymarın ziyareti buraya kadardı.yukarda kıyafetlerini giyinerek aşağı indi.

"Bayyy brezilyali"

"Görüşmemek üzeri lesly"

Yüzümü buruşturdum.

"Evet Junior Görüşmemek üzeri"

O sırada telefonuma mesaj gelmişti.Telefonumun kilidini açarak baktım.Bu uzun zamandır beklediğim las vegas'taki dünya çapındaki bir Rock partisidi.Herzaman gitmek istemişimdir ama bir türlü gidememiştim.

"A-ama ne yani" yerimde zıplıyordum "b-aşladımı şimdi!" "Yuhhh hayır yani inanmıyorum biletim iki güne kalmaz burada!" Diye yerimde zıplamaya başladım.

"Heyy? Lesly ne oldu" dedi şaşkın şaşkın gözlerle

"Neymar Las vegas'taki bu sene dünya çapındaki Rock parti başlamiş"

"Sen Rock mı dinliyorsun lesly?..."baştan aşağı beni süzerek"hayır yani hiç öyle bir tipin yokta"

"Tabikide dinlemiyorum ama o ortamı merak ediyorum koca bir alanda herkez filan olcak herzaman gitmek istemişimdir ama bir türlü gidemedim.Bir hafta las vegas'ta olacağım! "

Neymar gülümsedi...bunu içimde tutamayacaktım...

"Istersen sende gel?"

"Lesly ben neyim? Dedi karizmatik bakışını atarak

"Neymarsın?"

"Ben ne yapıyorum neyim yani?"

"Futttbolllllcuuuuu"

"İşte istediğim zaman biyere gidemem.antremanlarim var maçım var"

Elimi duvara koyarak

"Ya sorun değil yani Enrique ile konuşuruz deriz "izin ver brezilyalı ya deriz anlar heralde" dedim

"Anlıyorum seni ben kaçtım bb"

Kapıya doğru yürümeye başladı

"İyi sen kaybettin brezilyali..."

"Bişey kaybetmedim. Ben başka zaman zaten las vegas gidicem.anlarsın yani partiler kızlar"

Tepem atmıştıda belli etmiyordum

"Haaa geçen sene gittiğin gibi"

"Ajan bunu diyeceğini biliyordum.Ortam güzeldi ama"

Gözümü devirdim neymar görmemişti.

"Hoşçakal brezilyalı benim daha çok işim var daha valiz hazırlamam alışverişe çıkacağım filan"

"Satıyorsun beni ajan"

"Sıkıldım artık brezilyalı senden beni maça bile çağırmayın onu geçtim antrenmana bile çağırmadın" dedim başımı yavaş yavaş sallayarak

"Lesly maç olmadı...antrenmanda napacaksın merak ettim doğrusu"

Ayakta dikiliyorduk

"Izlemeye gelenler napiyorsa bende onu yapacagım"

"Zaten sen gelmedinmi kimliğini bilmediğim zamanlar"

"Geldim şimdide gelmek istiyorum...nese ya sana güle güle...ben geldikten sonra sende gidersin anlarsın ya kızlar filan güzel ortam"

"Kıskandın ajan" diyerek kapıyı açarken

"Durr! Diyerek kapattım.Çok yakınlaşmıştık.Bir santim daha yaklaşmak burnumuz diyecekti.

Shhh...NjrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin