Bölüm 15

194 9 0
                                    

"Hayır neymar bu olmayacak unut!"

"Lesly çok sıkıcısın"

"Ben havaalanından çıktığım an direk eve gideceğim "

"Tamam o zaman bende kendim giderim"

"Ya bensiz ya hiç ben olmadığıma göre sende gitmeyeceksin" dedim gözümü hızlı hızlı açıp gülümseyerek.

Yürümeye devam ettik.Havaalanı kalabalıktı gözler neymardaydı.Pasaport giriş çıkışlarını yaparak bavulları kalktığımız gibi çıkışa doğru ilerledim

Neymar bakıp bakıp gülümsüyordu.Neye güldüğünü çok merak ettim.Arkama baktım sağıma soluma baktım ama gülünecek birşey yoktu.Kendime baktım anormal birşey yoktu

Neymara dönerek

"Neymar? İyimisin"

"Lesly o partiye gideceğim...gideceğiz"

"Sen hala Orda mısın?"

"Evet ordayım write secret partisi harika ya gidelim işte"

O sırada yürüyerek konuşuyorduk.Bekleyen siyah bir arabaya bindik kalabalığın arasından.

"Bilmiyorum bakarım...Herşey bana bağlı ona göre" diyerek kıkırdadım.

Camdan Brezilya sokaklarını izlemeye başladım.Neymar heyecanlıydı daviyi görmek için sabırsızlanıyordu.

Brezilyanin en işlek meydanına gelince

"Neymar ben burda ineceğim biraz gezeceğim sonra ben giderim"

"Tamam" diyerek şöföre işaret etti ve durdu.sarıldıktan sonra küçük valizimi alıp aşağı indim.Neymar arabasıyla ordan uzaklaştı.

Bende yavaş yavaş yürüyerek gezindim.
Brezilyaya neredeyse çok uzun zaman olmuştu.O zamanlar neymarı görmemiştim ve görmek için ölümü bile göze alabilirdim.Belki burada görebilirim diye dört gözle etrafı tarıyordum.Sonuç...hüsrandı.

Birkaç yere bakındım ve en sonunda taksiye atladım ve beni bekleyen kız kardeşim bide annemin yanına gidiyordum.

Brezilyaya ergen'ken en son gelmiştim.Özlemişim buraları.Heryeri dikkatlice camdan izledim.
Tabi o zamanlar neymarı tanımıyordum ve buraya gelme sebebim neymarı acaba görebilirmiyim ümidiyle

Ayyy ya aklıma neymarı gördüğüm gün geldi çok üzücü bir durumdu.
Yanına gidememek

Taksi evin önünde durdu.Valizimi alarak arabadan indim ve çekıştirerek kapıya geldim zili çaldım.

Saniyeler sonra açan annemdi

"Annem!" Diye sarıldım çok özlemiştim onu

Sonra sara geldi saraya da sarıldıktan sonra içeri geçtim.

Annesine çok düzgün bir kızdım.Çok bağlıydım anneme onun küçük lesly'siydim ben...

Valizimi bir kenara atraksiyon koltuğa kendimi attım.Ve yanıma oturan anneme sarıldım ve konuşmaya başladık.

İspanya hayatımın nasıl geçtiğini sordu bana.harika bir yer diye tamamladım ispanya için

Biraz sohbet ettikten sonra odama geçtim.Kapıyı açtım.Ev oldukça değişmişti odamda öyle.

Beyaz örtülü bir yatak beyaz dolaplarım küçük biblolarım ve birkaç resimlerim vardı.
Dolabımda kıyafetim yoktu.Zaten eski kıyafetlerim olsaydı olmazlardı zaten

Etrafıma bakındım içeri annem girdi

Gülümsedim ve

"Mobilyaları değiştirmişsin"

Shhh...NjrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin