"К-какво?" казах нервно. Е, да ,бях се променила, но си нямах никаква идея какво да направя. Дали да флиртувам с тях? Или да се прибера?
"Виж." прошепна ми. Обърнах се бавно назад. И да. 'Бандата' или момчетата бяха на масата и ядяха.
"Чакай. Остани тук."казах на Меган.
"Внимавай." тя прошепна и тръгнах към женската тоалетно, която беше близо до масата им.
Да съм честна, наистина бях малко нервна. Дали ще ме нападнат, въпреки че се промених?
Вървях бавно, което накара полата ми леко да се полюшва. Да. Промених си и стила на обличане, което ме направи напълно различна.
"Хей. Ще ми дадеш ли номера си?" Тайлър дойде при мен. Хвана ме за кръста и ме придърпа по-близо до него. Боже. Изглеждаше леко сладък. Чакай. НЕ. СЪСРЕДОТОЧИ СЕ, ХАНА.
"Начукай си го." беше всичко, което казах. Това не беше част от плана. О, Боже. Тайлър ме пусна и продължих пътя си до тоалетната.
След като си измих ръцете, погледнах в огледалото и се пооправих. Излезнах и видях момчетата да гледат към мен. Усмихнах се самодоволно и отидох при Меган. Останаха объркани. ХА!
"Видях те, добра работа, сис!" даде ми пет.
"Хайде, преди да дойдат. Искам да ги объркам и всички тези работи. Искам да видят, че съм достатъчно силна и смела."Казах като си взех чантите.
"Само така." каза Мегах и излезнахме.
........................................................................................................
Гледна точка на Тайлър:
"Човече, много е секси!" Кам подскочи.
"Знам, но тя е моя. Никой от вас не може да я има.
"Изглежда ми позната, може би е от нашето училище?"Шон каза леко объркано.
"Не. Може би си я виждал в Канада." каза Мат и всички се засмяхме.
Нуждая се от нея. Искам я. И ще бъде моя рано или късно. Но трябва да я имам.
YOU ARE READING
The bullies
FanfictionХана Уилямс е обиждана от 4-ти клас насам. Тя е минала през толкова много , но нейната сестра я подкрепяше през цялото време. Не знаете кои са МОМЧЕТАТА, които са я обиждали? Е техните имена са Тайлър Каниф, Камерън Далас, Матю Еспиноса, Наш Гриер...