Върнах се вкъщи около 5:30. Спомних си, че Меган беше казала, че ще се прибере към 6:30. качих се по стълбите и си взех бърз душ.
След това си сложих бельо и отидох до гардеробната ми, за да потърся дрехи. Гардеробната ми имаше обувки навсякъде също и много чанти, аксесоари и новите ми дрехи.
За някой хора може да е странно да се разхождат по бельо, но за мен е нормално.
Избрах си светлосини къси панталонки с висока талия и бяла тениска на Адидас и черни Ванс.
Върнах се в банята и си сложих малко грим. Меган ме научи как се използва, което беше малко странно за мен. Но все едно, Изсуших си косата и я вързах на висока опашка. Накъдрих връхчетата и се погледнах се в огледалото и си казах,
"Изглеждаш прекрасно днес." усмихнах се на образа си и отидох до леглото си. Погледнах часа и видях, че беше 6:15.
Влезнах в Twitter и туитнах,
@hannxh: Чувствам се красива днес! :)
След няколко минути, телефона ми извибрира. И както и очаквах, бяха те.
@CameronDallas: Млъквай, по дяволите!
@taylorcaniff: Откога си красива, ма?! ЧУДОВИЩЕ!
@TheMattEspinosa: ГРОЗНА ПАТКА!
@Mr_Carterr: УМРИ КУЧКО!!!!!
Чакай малко, къде е това на Шон? Ох ами няма значение. Но да бъда честна, той беше добрият в групата.
След няколко минути, чух входната врата да се отваря.
"Хана, вкъщи съм!" слезнах долу и я прегърнах.
"Изглеждаш невероятно!" каза тя като ме оглеждаше.
"Готова?" казах и тя кимна.
----------------------
Докато бяхме в колата, телефона на Меган звънна.
"Ало? Добър вечер....Да...О...Наистина ли?...Добре.....Чао."
"Е, какво стана?" попитах, гледайки объркано към нея.
"Ами, татко се обади и каза, че директора на училището ти му се е обадил, защото другата седмица ще има часове само до Сряда и това, че след това ще си в лятна ваканция." Лятна? Ваканция? СВЕЩЕНА КРАВО! НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ!
"Има още." каза.
"Какво?" попитах.
"Нали знаеш Барт? Приятеля на татко?" попита и аз кимнах.
"Ами той те е поканил на Магкон! Следващия месец заминаваш за Сан Диего."
Магкон? Чувала съм го и преди. Не я питах много подробности, но този Магкон изглежда интересен.
YOU ARE READING
The bullies
FanfictionХана Уилямс е обиждана от 4-ти клас насам. Тя е минала през толкова много , но нейната сестра я подкрепяше през цялото време. Не знаете кои са МОМЧЕТАТА, които са я обиждали? Е техните имена са Тайлър Каниф, Камерън Далас, Матю Еспиноса, Наш Гриер...