Глава 3

430 29 1
                                    

|В мола|

Когато влезнахме в мола, Меган ме задърпа към един добре изглеждащ салон. Отдавна не съм била в такъв салон.

"Здравейте. Как да ви помогна?"

"Искам сестра ми да получи пълно преобразяване. И като казвам пълно. Да е напълно нова! Косата да й е мръсно руса със синьо омбре, накъдрена. После и оправете лицето. Лакирайте й ноктите в....."

Видях как жената си водеше бележки. Уоу. Не мога да дочакам за това "преобразяване".

Това ли е всичко?" жената попита.

"Хмммм.......оправете й веждите също. Така добре ли е Хана?"  кимнах и бях много щастлива.

"Аз ще те чакам тук. Не се притеснявай. Татко ми даде 3 кредитни карти и още пари." Тя се усмихна и започна да чете списание.

|След час|

"Оу!"

"Опсс. Съжалявам! Това е последното ,госпожице."

Най-накрая. След като ми оправиха веждите ,си измих лицето.

"Погледнете се в огледалото, госпожице." жената ми подаде огледалото и.....

"О. БОЖЕ. МОЙ."погледнах по-отблизо. Няма пипки изобщо. Лицето ми беше гладко като  бебешка кожа. Отдалечих леко огледалото и си видях косата. Изглеждах като съвсем друг човек. Без шега.

"Заповядайте, мадам,това са лещите ви." свалих си очилата и си сложих лещите. Отначало леко болеше, но премигнах няколко пъти и изтрих сълзите

"Уоу.Това наистина ли съм аз? По дяволите, не мога да повярвам."

Отидох при Меган и устата й се отвори.

"Всико, което каза беше " Няма шибан начин." засмях се.

"Изглеждаш чудесно. Остави ме да платя и после отиваме да ти купуваме дрехи. Става ли?" Дрехи? Става все по-хубаво.

Меган плати и излезнахме от салона.

"Първо отиваме във Forever 21. После в American Apparel. След това в H&M. и най-накрая в...ъмм....McDonalds?" засмяхме се и тръгнахме към първия магазин.

|След час|

|В Макдоналдс|

"Толкова много ти благодаря Меган. Дължа ти много."

"Не благодари на мен. Балгодари на татко за парите!" тя каза и се засмяхме. Групата от момчета бяха много шумни. Не можех да видя кои са, защото бяха зад мен.

"Ъмм. Хана. Няма да те тревожа, но мился, че това са тези, които те мразят." каза и се обърнах назад.

The bulliesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin