~Amy's perspektiv~
Jag vaknade av att solen lyste egenom fönstret. Såklar hade jag ju glömt stänga garinerna.. Jag kollade på min mobil hur mycket klockan var, och klockan var 10:23. Jag gick och satte på mig lite kläder som bestog av; en vit magtröja, svarta tajta jeans med hål på knäna, ett par låga vita Nike air force och en mörkgrå lång cardigan. När jag var klar satte jag mig vid mitt sminkbord och började sminka mig. En basic sminkning som bestog av lite conseler (stav) mascara, puder och bronzer. Nu hade jag bott i Seoul i 1 månad. Jag gick ut ur mitt rum, nerför trappan och in till köket. Där satt alla och åt ramen (nudlar i buljong) jag sa godmorgon och de svarade mig med enkelt godmorgon. Jag tog fram en skål och ätpinnar. Jag tog en stor slev med nudlar och la i min skål.
-Vad ska ni göra idag? Frågade Hyung. -Vi har ledigt idag så jag ska iallafall gå och shoppa. Sa Taemin
-Jag följer med! Sa alla andra killarna i mun på varandra. Hyung och jag bara satt och skratta åt dom.-Jag nog träffa min kusin, och jag harr ett svenskt körkort men jag funderar på att ta ett koreanskt också. Sa jag.
-Är din kusin snygg? Frågade Key precis när jag hade avslutat meningen. -Det är en kille.. Svarade jag och började skratta och det tog inte lång tid för de andra killarna innan de också började skratta.
-Ja, han ser bra ut, mer om hans utseende kan jag inte säga för han är somsagt min kusin. Svarade jag Key. -Ok, svarade han.
-Men jag tror ni känner honom, för ni har samma skivbolag som honom. Sa jag. -VEM? frågade Jonghyun uppspelt. Jag svarade de att det var Yesung från Super Junior.
När jag hade ätit klart gick jag upp till mitt rum igen tog min stora svarta handväska med guld detaljer på, och la ner mina MacBook's min mobil, nycklar och plånbok. Jag gick ut för dörren och låste. Jag gick till närmsta tunnelbana och satte mig på ett säte.
12:37 Amy: Heeeej kusse!! Jag sitter på tunnelbanan nu, så jag är framme vid Café'et om ca 14 min :)
12:39 Yesung: Tjenare bästa kusse! OK, jag får skjuss med bil från SM nu så jag är där om 10 min. Men vi syns där! ❤️
När jag läst sms:et log jag bara, jag och Yesung har alltid haft en jättebra relation. Det skiljer 11 år mellan oss. Han har alltid stått upp för mig i vått och torrt. Jag vaknade upp från mina tankar när jag hörde att den station jag skulle kliva av på var nästa.
Jag klev av från tunnelbanan och gick upp från tunnelbanan. Såklart hade han valt Caféet mitt inne i smeten. Jag hörde de flesta skrika -AMY! SARANG HAE YO! I LOVE YOU! Jag log och gick in i Caféet och sökte med min blick om jag fann Yesung någonstans, och min blick fastnade på en kille med mörktbrunt/svart hår som satt vid fönstret så man såg ut på allt folk där ute. Jag log och gick fram till bordet.
-Heeeeey kusse! Sa jag och det var då han vände sin blick från mobilen. -OMG! Amy! Skrek hanoch slängde sig runt min hals. Jag bara log och skrattade och alla runt omkring oss satt med mobilen i högsta hugg och filmade oss. Jag kom på att bandet Yesung är med i, var kända i Asien. Super Junior hette de! Juste!
-Åh! Jag har saknat dig så jäkla mycket! Sa jag! -jag har saknat dig med min lilla kusin.! Sa han och log. Han visste att jag inte tyckte om att bli kallad liten. Jag låtsades som om jag var sur men jag kunde inte det så både jag och Yesung bröt upp i en skratt attack.
Timmar har gått och vi har suttit och snackat om allt och lite till.
-Näj du. Nu måste jag nog gå sa jag och kollade på klockan. -Jag med, men du kan vi inte åka till SM så du får känns min grupp bättre och jag vet att du behöver skaffa ett nytt skivbolag, så du kan ju skriva på ett kontrakt där. För Lee Soman (ägaren för SM) har pratat om att han vill att en kändis ska börja där m.m. Sa Yesung.
YOU ARE READING
You changed my life
FanfictionAllt är skit. Mamma dog när jag var 3 år och jag levde ensam med min pappa i 17 år. Men så en dag efter att jag hade varit på gymmet så hörde jag ingen i lägenheten. Jag gick runt genom hela lägenheten och kom sist till badrummet... Där såg jag hono...