Back on track

28 8 1
                                    

A M Y

Efter en vecka i sängen har jag äntligen bestämt mig att vara lite social och gå upp.. Jag klädde på mig ett par högmidjade jeans med en vit långärmad crop top och ett par korta vita strumpor.

När allt var på så gick jag fram till helkropps spegeln. Det får duga. Jag gick fram till sminkbordet och började sminka mig lite lätt. När sminket var 'on fleek' så tog jag min mobil från laddaren och gick ner till de andra. De satt i vardagsrumnet med mobilerna upptryckta i nyllet. En lätt suck lämnade mina läppar och jag harklade mig. De fem killarna kollade upp på mig med förvånade blickar men som snabbt gick till glada. Snabbt var Taemin uppe på benen och omfamnade mig i en mjuk och lång kram.

"Jag har saknat detta, mår du bättre?" viskade han i mitt öra. Jag log.
"Jag har saknat det här också, ja jag mår bättre." svarade jag och drog ifrån kramen. Han log och mitt leende blev bara större och större. Han lutade sig närmare mig och våra läppar möttes i en varsam kyss. Jag skulle precis sätta min hand på hans kind och fördjupa kyssen innan de andra avbröt.

"HEY! Skaffa ett rum." Vi drog ifrån och Taemin gav de en dödande blick och de skrattade bara. Key, Minho, Jonghyun och Onew kom mot oss och puttade undan Taemin. Taemin kollade förvånat på de innan han skrattade lite lätt. Key, Onew, Jonghyun och Minho anföll mig i en gruppkram. Ett litet skratt lämnade min strupe. Va jag har saknat detta!

Efter en stund i gruppkramen kände jag att fyra andra armar joinade oss. Aka Taemin och Farbror oppa. Det var nu jag mådde som bäst. Yesung ska inte få förstöra min lycka med de jag älskar.

You changed my lifeWhere stories live. Discover now