A M Y
Taemin öppnade dörren till stugan och vi klev in. Vi gick in till vardagsrummet där 10 nyfikna ögon kollade på oss och våra ihopflätande händer. 5 personer som satt i soffan och stirrade på oss. Verkligen stirrade.
"Är ni tillsammans nu?!" Frågade Key nyfiket och otåligt. "Ja, tänk för att vi är det" svarade Taemin stolt och med ett stort leende på läpparna.
"Men om ni är tillsammans så ska ni ju kyssa varandra! Så! Kyss varandra!" Skrek Onew otåligt. Ett skratt lämnade min strupe innan jag och Taemin vände oss om så vi stog mage mot mage. Jag höjde min blick och kollade in i hans fina bruna ögon. Vi stod ett tag och bara kollade in i varandras ögon.
"Men kyss henne då!" Suckade Farbror. Jag började skratta men jag avbröts med ett par läppar mot mina. Jag hade ett leende på läpparna och det tog inte lång tid innan jag besvarade kyssen. Allt runt omkring oss försvann. Det var bara jag, Taemin och våra läppar. Jag hörde massa klickande ljud bakom oss men det brydde jag mig inte om.
****
Klockan var 00:38 när jag och Taemin gjorde oss iordning för att gå och lägga oss. Jag hade precis blivit klar med att borsta tänderna och göra en inbakad fläta. Jag tog av mig allt förutom mina trosor och tog på mig en av Taemin's t-shirt som slutade lite ovanför mina knän. Jag lyfte på täcket och la mig bekvämt på ena sidan av dubbelsängen. Jag studerade Taemin när han tog av sig alla sina kläder förutom kalsongerna innan han kröp ner till mig. Han la sina armar runt min normala kropp. Mina ögon blev tyngre och tyngre.
"Godnatt finaste. Jag älskar dig. Jag älskar dig verkligen, Amy Haru Chu Krona." Var det sista jag hörde innan jag somnade med ett leende på läpparna.
****
Jag vaknade av att någon gav mig pussar över hela mitt ansikte. Jag slog sakta upp mina ögon och ser världens finaste person framför mig. Min pojkvän. MIN pojkvän. MIN POJKVÄN! Jag ser värdens finaste ansikte med ett brett flin och jag kunde inte sluta le jag med.
"Jag älskar dig med, Lee Taemin." Sa jag och kysste Taemin varsamt hans läppar. Och tillbaka fick jag bara en fundersam min.
"Innan jag somna igår sa du ju : Godnatt finaste. Jag älskar dig. Jag älskar dig verkligen, Amy Haru Chu Krona." Svarade jag och han rodnade så han tittade snabbt bort. "Du är söt när du rodnar" skrattade jag fram och han rodnade bara mer och mer. Han täckte för hans kinder för att inte visa att han rodnade. Jag skrattade innan jag vände ryggen mot honom och blundade. Och allt blev svart.
****
Nästa gång jag vaknade var att solen lös genom fönstret. Jag suckade och tog upp min mobil från golvet och tog ut laddaren ur den. 13:54. Jag suckade ännu en gång. Jag kan verkligen sova bort hela dagarna. Jag klev mig sakta upp för sängen och lyfte på det varma täcket och den kalla kylan mötte min kropp. Jag klev ut ur rummet och gick till köket där alla andra satt och åt lunch.
"God eftermiddag" sa Farbror med ett leende och jag mumlade till svar. Jag är verkligen ingen morgon människa. "Du har fortfarande inte ändrats. Du är fortfarande alergisk mot morgonar." Fortsatte han. Jag lastade upp två stora slevar med nudlar och kyckling.
"God morgon sömntuta." Sa Taemin och kysste mig lätt på kinden. Och till även min pojkvän mumlade jag till svar.
------------
Så här får ni ännu ett kapitel!
Kramiz! //Isabella💕
YOU ARE READING
You changed my life
FanfictionAllt är skit. Mamma dog när jag var 3 år och jag levde ensam med min pappa i 17 år. Men så en dag efter att jag hade varit på gymmet så hörde jag ingen i lägenheten. Jag gick runt genom hela lägenheten och kom sist till badrummet... Där såg jag hono...