Epilog: How I Realize Luke?

540 52 3
                                    

Bu bölümü Carlos adındaki arkadaşıma adıyorum. Huzur içinde yat, dostum. Umarım şu an bu dünyadan daha iyi bir yerdesindir.

O sarı saçları ve okyanus mavisi gözleri.

Deli gibi güzeldi.

Bir erkek olmak için çok güzeldi.

Bunu nasıl yapmam gerektiğini bilmiyordum.

Ben Kızlardan hoşlanıyorum hadi ama.

"Hayır hoşlanmıyorsun. Belki hoşlanıyorsundur ama erkeklerden de hoşlanıyorsun."

Michael'a tuhaf tuhaf baktım.

"Sesli düşünüyorsun."

Gözlerimi devirdim. Ağzımı siksinler.

"Bunu onun yapmasını isterdin öyle değil mi?" dedi Michael ve yüksek sesli bir kahkaha attı. Michael'ın kahkahası üstüne herkes bize dönüp baktı. Hepsine düz bir şekilde baktım.

O bakmıyordu.

Yanındaki arkadaşlarıyla çok meşguldü. Bir tanesi bir poşet verip sarıldı ve Luke kocaman -ve muhteşem- gülümsemesini ona sunarak paketi açtı.

"Michael o çok güzel."

Michael gözlerini devirdi. "Bence kıza benziyor."

Koluna göstermelik yumruk attım ve gülüştük. Sonra aklıma şu Twitter'daki tuhaf çocuk geldi. Uzun zamandır yazmamıştı. Açıkçası meraklanmıştım çünkü ilk defa tanımadığım biriyle bu kadar yakın olmuştum.

Telefonumu çıkarıp mesaj attım.

AshtonIrwin: Vay canına bugün meşgul olmalısın.

AshtonIrwin: Yazmadın.

Mesajı gönderdikten sonra Luke'u ve muhteşemliğini izlemeye devam ettim. Mesajı göndermemle telefonunun ışığının yanması bir oldu. Kaşlarımı çatıp Michael'a baktım. O da şüphelenmiş duruyordu.

Telefonundan bir şeyler yazıp telefonu cebine kaldırdı ve benim telefonumun ışığı yandı.

"Siktir ordan." Michael yüksek sesle düşüncesini aktardığında kaşlarımı çatıp baktım ve Michael mesajı açmam gerektiğini işaret etti.

Hemmo1996: Evet birazcık.

"Biraz mı? Ashton bu çocuk yemin ederim gerizekalı."

"Kapa çeneni."

AshtonIrwin: Bilmem gerekiyor mu?

"Ashton dostum tuzak soruyu buldun mükemmelsin. Işte bu yüzden arkadaşız."

"Hala çeneni kapamadın."

Hemmo1996: Doğum günüm :-)

Siktir.

Bu gerçek olamaz öyle değil mi?

"Gol!" diye bağırdı Michael ve bu sefer Luke dahil herkes bize döndü.

"Dönün önünüze." diyerek göz devirdim. Kafamı sallayarak mesaja cevap verdim.

AshtonIrwin: Oh gerçekten mi?

"Mike buna hazır değilim."

Hemmo1996: Evet :-)

"Dostum, stalker'ın senin hayran olduğun çocuk çıktı. Ne demek hazır değilim?"

"Ne diyeceğim?"

"Doğum gününü kutla. Adıyla beraber."

AshtonIrwin: Doğum günün kutlu olsun Luke Hemmings :-)

Mention || LashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin