Diten tjeter shkova ne plazh me Grace-in,Maggyn, Anen dhe Allison. Ndersa Maggy, Anne dhe Allison po hanin ne cader, une dhe Grace dolem ne breg. Folem per diten e djeshme, dhe une vendosa ti rrefeja dicka.
"Kam filluar te pelqej nje djale." - i thashe.
"Kee???????"- me pyeti ajo me nje kersheri te paskajshme.
"Nje nga ata djemte qe takove dje. Mundohu ta gjesh vete." (Une duke bere si misterioze. Po fillonte te me pelqente ai rol..)
"He pra ma thuaj. Cilin?"-me pyeti ajo sikur te mos e kishte degjuar fare ate qe i thashe.
"Jordanin."
"Ohhh, sa miree. Ishte nje djale i mire. Me pelqeu ideja qe nuk e tha ate qe tha ai idioti, Kevini."-me tha ajo plot sinqeritet.
"Eh, edhe mua."
Me pelqeu qe kisha dike ne krah qe e dinte.
Shkova ne shtepi e lodhur, dhe gjithsesi dola jashte. Luajtem perseri derisa u be erresire. Pastaj kur erdhi koha per te ikur, une i dhashe doren Jordanit. Dhe kur po e hiqja, ai nuk ma leshoi dhe ma mbajti gjate. Me buzeqeshte dhe une nga emocionet e teperta nuk dija as c'te beja. Isha kaq e lumtur sa nuk e keni idene. Ishte nje mrekulli.
Shkova ne shtepi me stomakun plot flutura, edhe pse gjithsesi kisha uri. Hengra darke dhe hapa adresen time te facebook-ut. Pashe qe edhe Jordan ishte online!!! Dhe me shkruajti.
-"Hola!!"
-"Hahaaha,ckm"
-"Mire, ti?"
-"Mire."
-"Si e ka emrin tezja e Becces ne fb?"
-"Jenni Jennifer."
-"Ok."
-"Pse nuk e ben edhe ti emrin tend Jory Jordan per shembull?"
-"Po ti Ev Evelyn?"
-"Hahahaahahaa, epo ne rregull. I bejme dhe i nderrojme perseri."
-"Mire."
E bera Ev Evelyn dhe kur shkova ta ktheja perseri ne Evelyn Moore, me doli qe nuk mund ta nderroja me emrin per 60 ditet e ardhshme.
-"Nuk mund ta nderroj me emrin per 60 dite!!!!"
-" Hahahahahahahhaha, as une."
-"Waa, u koritem. Nuk mund ta besoj. Po e mbyll fare fb." - ithashe.
-"Jooo!" -tha ai. "Te ikin kot gjithe ato gjera! Pastaj, Austini tha qe i pelqejne emrat tone."
-"Me te vertete? Une me idete e mia idiote! -_-"
-"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!" -me tha ai.
-"Hahahhahahahahha, poo.."-i thashe.
Po qeshnim aq shume, sa s'e keni idene. Edhe pse ishte nje budallallek me brire, ishte aq e bukur qe po canim hallin e njeri-tjetrit ne menyren me joserioze te mundshme.Pasi i uruam njeri tjetrit naten e mire, shkova per te fjetur, dhe gjeta serish rehatine qe kisha qe diten e pare qe e njoha.
Epo, te nesermen ne mengjes e gjeta zgjidhjen. Nje kusheri i imi ishte ekspert ne fushen e informatikes, dhe une i dhashe adresen dhe paswordin tim qe te ma ndryshonte. Dhe me ne fund, Evelyn Moore was back! Kur dola pasdite i thashe Jordanit se si e kisha ndryshuar.
"Me te vertete?"- tha ai. -" A mund t'i thuash edhe atij qe te ma ndryshoje edhe mua?"
"Po, por me duhet adresa dhe paswordi yt." - i thashe.Nuk me besohet, m'i dha!!!!!!
I thashe perseri kusheririt qe t'ia rregulloje edhe atij dhe pasi ia rregulloi, ia nderrova paswordin qe kusheriri mos te hynte ne te, dhe ia dhashe Jordanit paradite. Jordan Zachary was back too!
Pasdite, ishim ulur tek shkallat e bardha dhe ate dite kishte ardhur edhe Grace.Ajo ishte ulur mes meje dhe Jordanit dhe po luante me telefonin e tij. Papritur, Jordani i tha Grace-it:
-Grace, a mund te kalosh pak ne vendin tim sepse me duhet te flas pak me Evelyn ne lidhje me dicka.
Ishte edhe dicka tjeter qe une adhuroja tek ai. Ishte nje nder ato pak persona qe me therriste tamam ne emer.
-Po, sigurisht. - i tha ajo me mendjen tek loja e saj.
Ai erdhi afer meje, por nuk tha asgje. Ishim te dy teper afer, por te heshtur. Ai filloi te grindej me duar me Elsen, dhe une ia kapa doren.
-Nuk te le une te grindesh me-i thashe si me te qeshur.
-Ne rregull. Por kam doren tjeter!!- me tha ai me shaka.
-Epo, mire atehere. T'i mbaj te dyja.
Dhe ia mbajta te dyja duart. Une po dridhesha lehte, dhe po rrija ne heshtje, po ashtu edhe ai. Pastaj, kaloi Elsa dhe tha:
-Pa shiko, pa shiko cbehet ketu!
Nga keto fjale une u skuqa, dhe duke ia leshuar duart i thashe:
"Qe te mos keqkuptohen..." U pendova qe ia thashe pa kaluar as dy sekonda. Pastaj ai ia mori Grace-it telefonin e tij sepse ajo nuk donte te luante me, dhe nisi te me tregonte disa gjera.Une kisha mbeshtetur koken tek supi i tij, dhe te imagjinoni sa gje e bukur ishim aq afer. Edhe pse kishim te gjithe shoket rrotull nesh, per mua dhe Jordanin, ishim vetem une dhe ai.
Hapi Watsapp-in e tij dhe me tha:
"Ja. Paswordin e facebook-ut ta dhashe. Po te tregoj edhe te gjitha mesazhet qe kam ne Watsapp. T'i kam treguar te gjitha."
Kisha aq shume emocione sa as koken nuk munda ta ngrija per ta shikuar. Zemren ma pershkoi nje ndjenje plot admirim dhe dashuri per te. Dicka mes nesh po niste.Dhe.. te dy e dinim shume mire.
W ♥ I ♥ M ♥ Y ♥ I ♥ T ♥ S ♥
ESTÁS LEYENDO
When I Met You In The Summer(shqip)
RomanceTamam ne ate kohe, kur dashuria ishte gjeja e fundit qe me shkonte nepermend, takove nje djale qe gati-gati e kisha harruar edhe qe egzistonte. Nuk do te ma kishte marre mendja qe do te dashuroja dike qe me shikim te pare. Madje, nuk do te ma kishte...