Zůstaň se mnou

1.3K 33 2
                                    

Na úvod radši napíšu že je to tak 15 +. :) jinak příjemné počtení :) a komentujte ;)

=====================================================================

,,Zůstaň dnes v noci u mě." Řekla jsem a stiskla Peetovu ruku. ,,Doufal jsem že to řekneš." Odpověděl a lehce se pousmál.

Vyšel z koupelny. Neměl tu věci, takže ho zakrýval jen můj černý saténový župan. Zadrhl se ve mně dech. ,,M...mám tu nějaká trička kdybys chtěl." Odkašlala sem si.

,,Chceš mě zesměšnit ještě víc?" Zeptal se Peeta a já se zasmála.

,,Ne jen..nedošlo mi že tu nemám pyžamo."

,,Nevadí, u sebe stejně spím bez něj." Odtušil a přistoupil ke mně blíž. Z vlhkých vlasů mu ztekla kapička a razil si cestu jeho tváří. Vstala jsem z postele a prstem ji setřela. Přivřel oči a vydechl. Přiblížil ke mně ústa a naléhavě mě políbil. ,,Mě...měli bychom jít spát." Řekla jsem udýchaně ale neodvrátila jsem se.

,,Stejně neusnu." Odpověděl a prohloubil polibek. Poddala jsem se. Obkroužila jsem jazykem jeho rty. Byly tak jemné.

Zasténal.

Instinktivně jsem sjela na jeho ramena a níž. Mezi námi byl jen tenký satén. Cítila jsem jeho kamenný klín a nesměle se o něj otřela. Ostře vydechl. Málem jsem přestala.

Co to dělám. Zítra jdeme do arény,kde jeden z nás zemře. Prokmitlo mi hlavou. A možná právě proto. Možná chci zažít pro změnu také něco hezkého.

A s Peetou to musí takové být. Tolik mě miluje. Odráží se mu to v očích. Všiml si mého vnitřního boje.

,,Můžeme přestat jestli chceš." Odtušil a poodstoupil.

,,Ne!" Odpověděla jsem a jemně se dotkla jeho hrudi. přivřel oči. povolila jsem pásek od županu.

Stekl mu z ramen a odhalil jeho tělo. Blýsklo se mu v očích.

,,Neskutečně provokujete slečno Everdeenová.!! " vydechl a pevně mě chytl za boky.


One last nightKde žijí příběhy. Začni objevovat