Peeta POV
Prudce otvírám oči. Chvíli mi trvá, než si uvědomím, kde jsem. Prohrábnu si vlasy a vylézám zpod přístřešku.
,,Katniss měla si mě vzbu..... " Zadrhávám se uprostřed slova. ,,Kde je Katniss??" Ptám se podezřívavě Finicka a hlavou mi probíhají samé strašlivé scénáře. ,,Cos jí udělal??" Zvýším hlas a těkám pohledem po okolí, jestli jí neuvidím s ulovenou veverkou nebo miskou vody.
,,Šílíš? Vzbudil jsem se a už tu nebyla... kdybych jí něco chtěl udělat, rozhodně by to nebylo uprostřed noci a tady." Řekne nabroušeně a pohodí hlavou k místu za mnou. ,,Něco se tu stalo, jsou tu cizí stopy a známky zápasu." Nahlas polknu.
Katniss.... ,,Slyšel.... Slyšel si dělo?" Zeptám se a nejsem si jistý, jestli chci slyšet odpověď.
,,Ne." Odpoví Finick a mě zalije úleva. Není mrtvá. Vydechnu a cítím, jak se mi oči plní slanými slzami. ,,Ne, to není ale proč by jí někdo unášel? A hlavně kdo..." Pronáší palčivé otázky Finick a podává Mags několik ořechů k snídani.
,,Musím jí najít." Říkám okamžitě a beru si do ruky Katnissin luk. ,,Notak počkej. Sám jít nemůžeš!" Zarazí mě Finick a zvedá se také. Po chvilce kývnu. Sám bych stejně neměl moc velkou šanci. Ať jí má kdokoliv, bude to někdo z profíků. Jistě, profíci jsou tu všichni ale přeci jen, splátci z 1 a 2 jsou nejnebezpečnější. Pochybuji že by se sem plížil Beete a Johanna by Katniss rovnou zabila,určitě by se nezdržovala s nějakým unášením. Honí se mi hlavou. ...
,,...Jít?? Peeto??" Vyruší mě Finickův hlas. Mezitím rozložil naše provizorní přístřešky a chopil se trojzubce. ,,Jistě jdeme." Kývnu a sekám dlouhé lijány.
Po několika kilometrech si musíme odpočinout. Finick namáhavě dýchá a pokládá Mags na zem. Já se zatím pokouším vylézt na strom, abych se mohl porozhlédnout. Když se s námahou dostanu k druhé větvi uslyším výstřel z děla a hned na to další dva. Noha mi podklouzne a řítím se k zemi. Bolest mi pulzuje v levém rameni ale skoro si jí nevšímám.
,,Honem musíme jít!" Křičím a bezhlavě se snažím prosekat porostem.
Zrychleně dýchám. 3 výstřely. Muselo se něco seběhout. Srdce vynechá úder. Ne. Nemůže být mrtvá. Zakážu si přemýšlet nad hroznými scénáři a zběsile se hrnu dál do džungle. Najednou mě něco sráží na zem. Rychle se zvedám a oháním se nožem. Ale nikdo neútočí.
,,Rychle utíkejte!" Poznám Johannin hlas a vůbec nechápu co se děje. ,,Ta mlha." Vyhrkne Beete který se vynořil několik vteřin po dívce ze 7 kraje. ,,Je jedovatá!" Dodává a strhává mi ruku, abych se dal do pohybu. ,,Ale katniss...." ,,Je v jiné výseči" Vysvětluje netrpělivě a já se dávám do pohybu. Stačím ještě pomyslet, jak se zrovna tihle dva dali dohromady ale pak už jen utíkám.
Několik kapek bílé mlhy se mi dostalo na kůži. Syknu bolestí. Je to jako kyselina, o které jsme se učili ve škole. Nikdy mě nenapadlo, že by to mohlo tolik bolet. Umělá noha se mi zamotává do kořenů a liján a já padám obličejem do vlhké hlíny.
,,Notak Peeto!" Křičí na mě Finick, který nese nepohyblivou Mags. ,,Pospěs si!" Křičí dál ale já se nemohu zvednout. Mlha se dostala k mé noze a úplně jí umrtvila. Vidím jen záškuby, které s ní pohybují. Johanna s Beetem jsou daleko před námi. Jako ve zpomaleném filmu vidím, jak se Mags pouští Finickových ramen a ukazuje na mě. ,,Ne...." Vydechuje Finick ale stará žena ho jen obejme, políbí a mizí v bílé mlze. ,,To ne!" Vykřiknu, když mi dojde, o co jde a chci jí následovat. Finick mě ale rychle bere na záda a vydává se na opačnou stranu. Slyším jen dělo které ohlásilo Magsinu smrt. Zavřu oči. Umřela kvůli mně. Pomyslím si, a připíšu si dalšího člověka na seznam lidí, které jsem zabil.
Dobíháme k malému jezírku a já lačně piju vodu. Když jsem plný všimnu si, že puchýřky na rukou úplně zmizeli.
,,Ta voda! Ta voda pomáhá." Říkám směrem k ostatním a omývám si obličej. Vedle mě se zjeví Johanna. Vlasy má popálené a sekyra se jí leskne čerstvou krví.
,,Co se stalo?" Ptám se se strachem v hlase. ,,Našli jsme Bruta s Enobarií. Mají Katniss." Říká a mě vázne dech. ,,Stihla jsem Enobarii zasadit sekeru přímo do spánku ale Brutt zatím podřízl hrdlo Dratkii. Chtěla jsem Katniss zachránit ale pak se všude začala šířit ta mlha a my nemohli zůstat." Říká omluvně a sykne bolestí, když si namáčí obličej do vody.
,,A co je s ní? Viděli jste na ní? Proč by jí unášeli??" Hrnou se mi z úst otázky a jsem naštvaný, že jsem nešel rychleji. Byl jsem u ní tak blízko!
,,To nevím, viděla jsem jen jak je svázaná u jednoho stromu. Vypadala nezraněná, až na modřinu na oku." Vysvětluje Johanna a umlká.
,,Je jasné proč jí unesli." Přidává se k rozhovoru Beete. ,,Bylo jim jasné, že přijdete. Viděl vás, jak jdete do džungle spolu. Myslím, že hlavním cílem byl Finick, protože je z vás největší hrozbou při boji zblízka." Říká a čistí si brýle. Jak mu mohly celou tu dobu vydržet. Pomyslím si ale ihned se zase soustředím na Katniss.
,,No ale kam mohli jít teď?" Zeptám se všech. ,,Na druhou stranu arény ale myslím, že jsem ho zasáhl kapesním nožíkem do stehna." Pochlubí se Beete a já jsem mu vděčný, že ho alespoň trochu zpomalil. Mají teď větší šanci je vystopovat. ,,Myslím ale, že jedno malé bodnutí mu na síle neubralo. Pořád je to podle mého nejnebezpečnější soupeř." Dodává Beete a zchlazuje tím moje nadšení. ,,Musíme jít ihned!" Vyhrknu a zvedám se. ,,Potřebujeme chvíli odpočinku!" Přerušuje mě Finick a já vidím, že má oči zrudlé od pláče. Mags dojde mi a zase si sedám. ,,Jen několik minut." Dodává a já tedy čekám.
Mám takový strach. Může jí udělat cokoliv. Vzpomenu si na jejich zbroušené zuby a zbraně, které ukořistili u rohu hojnosti.
Najednou slyším Katnissin výkřik. Na několik vteřin mne přimrazí na místě, pak ale rychle vyskakuji na nohy.
,,Katniss!!! Katniss!!" Křičím jako smyslů zbavený a utíkám na hlasem.
,,Peeto, počkej!" Volá za mnou Finick ale já ho nevnímám.
Slyším jen její úpěnlivý křik. ,,Peeto!!" Křičí na mě a mě se po tváři kutálejí horké slzy.
,,Peeto, pomoz mi." Volá stále ale já jí pořád nenacházím. Najednou slyším výstřel z děla. Padám do mokrého listí a zůstávám ležet. Zarývám prsty do hlíny a křičím místo ní.
========================================================================================================================================================================
Ahoj :)
Tak jsem se rozhodla přidat další kapitolku OLN a wedding vám sem dám asi až zítra abyste se měli na co těšit ;)
Snad mě neukamenujete :D
Hezké počtení a Merlin s vámi ;)
ČTEŠ
One last night
FanfictionPoslední noc před čtvrtohrami. Nemají co ztratit. Co se stane za zavřenými dveřmi? Budou svoji tak jak Peeta řekl v rozhovoru? nechá Katniss na jednu noc všechno zlé odplout a odevzdá se chlapci co jí zachránil život?