Per ilgąją pertrauką pasišalinau iš klasiokių rato, kurios nesiliovė apšnekinėjusios Margaret Lenson ir sparčiu žingsniu nuėjau į mergaičių tualetą.
Margaret... Sunku apie ją papasakoti, kai pats klausytojas nėra jos matęs. Vien tamsiai rudos akys ir ilgi ilgi juodi plaukai, kuriuos staiga pakeitė trumpi trumpi ir šviesiai žali, atrodo tikrai keistokai. Ką jau kalbėti apie jos apsirengimo stilių. Drabužiai VISADA juodi. Nesvarbu ar tai trečiadienis, ar penktadienis. Pati mergina neaukšta, šviesios odos. Tyli ir nesikiša į ginčus arba šiaip pokalbius. Jos balsą turi galimybę išgirsti tik per pamoką, kai ją užklausia mokytojai, tačiau pastaruoju metu jiems ir tai padaryti nepavyksta. Kartais ji ima šypsotis žiūrėdama į vieną tašką. Nusišypso, o paskui suprasdama kaip beprotiškai atrodo, šiek tiek nuleidžia galvą, bet nenustoja šypsotis.
Užsidarau kabinoje. Nuleidusi unitazo dangtį prisėdu ant jo ir panardinu galvą šiltuose delnuose.
Net žodžiais negaliu apsakyti, kaip noriu grįžti namo. Susisukti į savo šiltą antklodę, padėti sunkią galvą ant pūkinės pagalvės ir užmerkus akis lengvai užmigti, o po nepertraukiamo poilsio ramiai pabusti. Be jokių trenksmų, žingsnių aidėjimo ar vėjo šniokštimo. Tiesiog pabusti.
Su savo mintimis išgirdau girgždančias duris lėtai prasiveriant ir vėl užsidarant.
Pakėlusi galvą plačiai išpūčiau akis įsiklausydama į kiekvieną žingsnį, kurį girdžiu už šių durų. Žingsniuoja lėtai. Paskui sustoja ir tyla ima tampyti už ausų.
Atsistojusi greit atidarau duris, bet jų sukeltas vėjelis nupučia siluetą, lyg pūkelį. Tik šis pūkelis buvo apsivilkęs juodai ir jis turėjo akis žvelgiančias į mane. Tamsiai rudos akys buvo čia ir matė mano sielą.
Skambutis išblaškė mintis. Susivokiau, kad žiūriu į veidrodį. Matau save. Perbalusi oda ir išsigandusios akys man nelabai tinka...
xxxxxxxxxxxxxxxx
Vakarienės stalas gausus ne tik nuo mamos priruošto maisto, bet ir nuo tėčio pasakojamų šiandienos nuotykių. Beveik nesiklausau. Vis svarstau ar prasitarti ar lūpas laikyti užvertas ir užrakintas devyniomis spynomis. Jie įsivaizduoja turįs dukrą tobulą visose srityse. Graži, protinga, turi daug draugų, mandagiai elgiasi, nemato kažko ko nėra... Nenoriu pradurti jų nuostabaus burbulo, kuriame yra Kasandra, tokia kokios jie nori, turbūt todėl ir tyliu...