Tvenkinio vanduo sau ramiai tyvuliavo, kol tarp manęs ir Margaret tvyrojo pyktis. Turbūt pykau tik aš arba ji puikiai tai nuslėpė, nes už ką pykti turėjo žymiai daugiau priežasčių nei aš.
-Nekenčiu tavęs!-Cypiau kaip beprotė nubaidydama paukščius, kurie taikiai tupėjo ant medžių šakų.
Kuo labiau pykau ir šaukiau ant jos tuo labiau kilo jos šypsena. Seniai mačiau Margaret šypseną. Dar seniau girdėjau juoką.
-Kažkada sakei, kad myli,-sušnabždėjo besišypsodama. Tai jau pasiekė aukščiausią mano kantrybės tašką.
Grėsmingai artinausi prie jos, o ši iš lėto traukėsi atgal.
-Užsičiaupk, šlykštyne!-Stumtelėjau merginą arčiau vandens.-Tavęs niekas nemyli!-Šįkart pastūmiau dar stipriau. Ji susvyravo. -Nekenčiu tavęs!
Margaret šypsena kaitino mano pykti. Dar niekada nesijaučiau tokia galinga. Tik vienas stiprus stumtelėjimas ir ši apgailėtina būtybė bus peršlapusi iki mažiausio siūlelio. Tą ir padariau.
Ji net sukliko pajutusi šaltą vandens glamonę. Ėmė pliuškenti rankomis per vandenį sukeldama mažas bangeles.
Pašaipiai šyptelėjau ir paspyrusi Margaret juodą kuprinę į purvą apsisukau eiti.
-Kasandra!-Ši pamačiusi mano nugarą pradėjo spiegti nesavu balsu.-Aš nemoku plaukti!
Prisiminiau, kaip ji būdama maža niekad neidavo su manim giliau į jūrą. Pasilikdavo krante ir statydavo man smėlio pilis arba "kepdavo" kukulius.
-Nejaugi dar neišmokai?-Pažvelgiau į ją per petį.
Margaret iš paskutiniųjų stengėsi išsikapanoti į krantą, tačiau tvenkinys pasirodo gilesnis nei maniau.
-Prašau!
Apsižvalgiau aplink ir pamačiusi storą šaką negalvodama griebiau ją.
-Tvirtai įsikibk!-Ryžtingai sušukau ir ištiesiau lentgalį.
Smulkios ir peršlapusios rankytės tvirtai įsikibo į ištiestą pagalbą. Galvojau, kad tikrai jos neištrauksiu, nes pati vos galėjau stovėti per tas drebančias kojas. Tačiau paskui... net nepastebėjau, kaip bejausmės Margaret Lenson drebantis kūnelis atsidūrė mano mano glėbyje.
Nežinau kas pirmoji puolė apsikabinti. Galbūt abi? Mano rankos tvirtai gniaužė jos šlapią kūną, o jos rankos manąjį.
-Atsiprašau..-Tyliai sušnabždėjau į merginos permirkusius žalius plaukus.-Atsiprašau.
Ji tik sušnirpščiojo nosimi ir dar stipriau apkabino. Kas nebyliai reiškė atleidimą.