Ben geldim yine.neyse siz bölümü okuyun.beğenmezseniz takmayın.sallayın gitsin asjksdkjk
&ticpink&
"günaydın!" nisa yanı başında ciyaklayınca young yüzünü buruşturmak zorunda kaldı.
"sana gün hep aydın zaten." Diye söylendi genç doktor.nisa 'hah'layıp sandalyeye yayıldı.young' ta çantasını askıya asıp masasına kuruldu.dünün yorgunluğu hala üzerindeydi.
"ee,nasıl gidiyor?" duyduğu soruyla gülümsedi young.hayatının en muhteşem izin gününü yaşamıştı.exo'yla akşama kadar gülüp eğlenmişler,oyunlar oynamışlardı.birbirlerine bağlanmak için birkaç saat yeterli olmuştu.üyelerin her biri önyargısız ve oldukça sevecen olduğundan hiç yabancılık çekmemişti.
"bilmediğim birşeyler var." Dedi nisa gözlerini kısarak öne eğildiğinde.evet,sorun şu ki nisa'ya yüzüne bakmaya çekindiği esmerle çoktan sevgili olduğunu anlatmamıştı.nisa öğrendiğinde onu parçalayabilirdi.
Mi young seslice yutkundu.doğrulup şüpheli bakışlara karşılık verdi."aslında b-"
"ben geldim güzelim!" young tam daha fazla geçiktirmeden arkadaşına anlatmaya niyetlenmişti ki uzun olan odaya daldığında konuşmaları bölünmüş oldu.nisa ağzı bir karış açık kapıdakine bakarken young ayağa kalktı.
İkilinin arasına girip kai'ye ters ters baktıktan sonra kaskatı kesilmiş arkadaşına döndü.artık emindi.nisa onu kesin öldürecekti.
"herşeyi anlatman için 10 saniyen var.dökül." nisa söyledi.young derin bir nefes aldı.nasıl açıklayacağını düşünüp zamanını tüketirken kai öne çıktı.elini kıza doğru uzattı.
"ben kim jong ın.young'un sevgilisiyim." Nisa kaşlarını korkunç bir şekilde çatınca ikili geriye doğru adımladı.nisa bu durumdan habersiz olduğu için çok sinirlenmişti.halbuki ilk öğrenen olmak hakkıydı.
"kim olduğunu biliyorum.ben de min hee.young 'un arkadaşıyım." Kai yi korkutmamak adına sakin kalıp uzatılan eli nazikçe sıktı ancak gözleri sevgili arkadaşını delik deşik ediyordu.young nisa' dan başka her yere bakıyordu.
"memnun oldum.sanırım konuşmanızı böldüm.çıksam iyi olur." Kai onları odada yalnız bırakıp dışarı çıkarken young yaşananları en başından anlatmaya başladı.
===
Young herşeyi açıkladığında başta arkadaşından uzun bir azar yemişti ama sonra nisa yumuşamış ve neşeyle çiftimizi tebrik etmişti.genç doktorumuzun üzerinden büyük bir kalkmıştı.canını kurtardığı için mutluydu.tabi bir daha ki sefere hemen nisaya söylemezse gerçekten öldüreceği tehditi kulaklarında çınladı.bunu unutmamayı aklına iyice not etti.
"min hee'yle yakın mısınız?" esmer olan sordu.young kai'nin ona gelirken aldığı bubble tea 'den bir yudum içti.
"lisedeyken tanıştık.buraya birlikte geldik.anlayacağın her zaman yanımdaydı.kardeşim gibidir." Açıklaması bittiğinde kai başıyla onu onayladı.sevgilisinin yalnız olmadığını bilmek iyi hissettirmişti.nisa düzgün karakterli birine benziyordu.
"güzel.ben yokken tek kalmazsın.seni rahatça ona emanet edebilirim."
"ben yokken?" young suratını asıp takıldığı detayı dile getirdiğinde kai iç çekti.
"konserlerim oluyor,biliyorsun.yaklaşık bir ay burada olmuyorum." Kısıkça mırıldandıktan sonra koltuktan kalkıp odayı dolaştı ve çalışma masasına oturdu.young'un başına büyük bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s k y → kai ♣
Fanfiction' Like a fullmoon ' for ▶ kore_seoul | Tamamlanmıştır. | ■ by ticpink 2015 ■