,,Je to veľmi dobre,Julie." pochválil Greg moju mamu. Naozaj to bolo dobré.
,,Ďakujem, Greg." začervenala sa mama.
,,Tak, ďakujem mami. Bolo to skvelé. Pôjdem do izby. Rada som vás spoznala." usmiala som sa.
,,Aj ja teba a prosím, tykaj mi." žmurkol na mňa.
,,Okej, Greg." zasmiala som sa a šla do izby.
Vzala som si mobil a pozrela, čo je nové vo svete internetu. Pár nových notifikácií, ale iba fakt pár a dve správy...Stále mám málo priateľov. Vlastne tam mám iba Karu, Kevina, Lucasa a spolužiačku. Síce sa s ňou nerozprávam, no požiadala ma o priateľstvo, tak prečo nie... Prečítala som si prvú správu od Kary.
Kara Sedinge: Alice? Myslíš, že Kevin má inú? :/
Čo? tak touto otázkou ma úplne zarazila. Kevin a podvádzať Karu? To určite nie...Veď on ju tak miluje, veď by jej aj modré z neba dal...
Alice Foot: To nemyslíš vážne... Určite nie, prečo máš ten pocit?
Nebola online, takže neodpisovala, no stále mi v hlave vírila jej otázka...Naozaj by ju dokázal podviesť? Nie určite nie... Rýchlo som klikla ja na druhú správu od Lucasa.
Lucas Sedinge: Ahoj♥ Nevieš čo je Kare? Je taká nijaká...
Alice Foot: Ahoj :*. A nie neviem...
Klamala som... Tušila som, že to bude kvôli Kevinovi, ale keď mu to nepovedala ona sama, tak ja mu to radšej tiež neprezradím... Síce nerada klamem a ešte viac nemám rada, keď klame niekto mňa, ale nemohla som to Kare spraviť. Čo keď by sa naštvala?
Lucas: Tak fajn...Lebo je nejaká smutná, akoby ju niečo trápilo. Možno má len zlý deň alebo čo...
Alice: Asi...
,,Tak ahoj. Áno, áno zajtra to platí..." začula som mamu.
,,Som rád a ďakujem za večeru. Bola naozaj fantastická... A máš milú dcéru. Tak zajtra. Ahoj." začula som aj Grega. Zabuchli sa dvere a to znamenalo, že tu už nie je. Rýchlo som vybehla na chodbu.
,,No tak čo hovoríš naňho?" uškrnula sa.
,,Je...No milý, aj pekný... No proste mi je sympatický." zasmiala som sa.
,,Som rada, že sa ti páči." objala ma.
,,A mami? Kam idete zajtra? Začula som, že niečo zajtra platí..."
,,No pozval ma tentokrát on na večeru... Do reštaurácie..." červenala sa a usmievala.
,,To je super! Mami!" začala som pišťať a objímať ju.
,,Ja viem..."
,,Idem ešte do izby..."
Znovu som skontrolovala mobil. Správa od Kary... Rýchlo som ju otvorila.
Kara: No... Neviem, mám taký pocit, akoby ma mal menej rád alebo čo... Možno niekoho má. Aj dnes v tom kine...Proste mi už nedá sám pusu, ale musím ja. Alebo ma nechytí na verejnosti za ruku, akoby sa za mňa hanbil alebo čo...
Alice: Určite má len zlú náladu. Neber to hneď tak. Veď to len dnes nie? Možno dostal zlú známku alebo čo. Určite nikoho nemá. Miluje ťa.
Kara: To nie len dnes, už dlhšie...Len som to tak nebrala až po dnešku...
Alice: Zajtra sa o tom porozprávame a ja si ho prezriem :) Ok? Idem už spať, dobrú noc :)
YOU ARE READING
You changed my life
RomanceŽijem si nudný život, teda ak sa to dá nazvať životom. Som šedá myška, o ktorú nikto nezakopne, nikto ani len nevie že existujem a výnimkou nie je ani on. V jeden deň sa to však zmení... No nie k dobrému. A však niečo na tom bude dobré.