Heralar yanıma geldi. Ceme döndüm.
"Ne zamandır tanıyorsun onu? "" 5 senedir. "
Telefonumu çıkarıp cemin de numarasını aldım. Daha sonra ayrıldık. Bu işte birşey vardı. Eve geldiğimde gündüz tek başına televizyon izliyordu. Yanına oturdum.
" Ne haber sarı kafa "
Saçını karıştırdım ve elleri ile beni geri çekti.
" Ya yapma şunu. Ne yapayım evdeyim işte sıkılıyorum. "Anlaşılan gene ceza almış. Odama geçtim. Üstümü değiştirip biraz uzandım. O sırada evin kapısı açıldı. Annem babam ve bedir amca geldi. Babamın ayağı sakatlanmış gibiydi.
" Baba? "
Babamı koltuğa oturttular. Ayağının altına yastık koydular.
" Önemli değil burkuldu sadece."
Annem yanıma gelip fısıltı ile konuştu.
"Tabi canım hiç değil. 1 hafta evde yatacak babana sen bakmak zorundasın tatlım. İşlerim çok yoğun bu ara "Bu olamaz. Tango kursum var. Onları yarı yolda bırakamam. Babama benden daha iyi bakacak biri vardır elbet. Bedir amca soluk soluğa kalmasının ardından koltuğa oturdu. Annem de odasına girdi ve üzerini değiştirdi. Bende mutfağa girdim. Arkamdan bedir amca geldi.
"İşin zor Ömürcüm."
Bedir amca dediğime bakmayın. Lise müdürümüz kendisi. Ayrıca babamın yakın arkadaşı. Okul da ciddi, evde melek gibi bir adamdır. Benimle okul dışında ilgilenir tıpkı abi gibi.
"Evet, babama bakarım bu sorun değil ancak verdiğim bir söz var. En çokta onu yerine getiremeyeceğim diye üzülüyorum. "
Bedir amca elinde ki bardağı masanın üzerine bırakıp mutfakta ki sandalyeye oturdu.
" Ne Sözü?"
"Boşverin artık önemli değil galiba. Her şekil de bitti. "
Ben de yanın da ki sandalyeye oturdum." Dur bakalım aklımda bir fikir var. Yarını bekle. "
Bedir amca içeri gitti. Veda edip, çıktı. Açıkçası merak etmiştim ne fikri vardı ki? Annemle sofrayı kurup, yemeğimizi yedik. Herkes sofradan kalktı annemle mutfağı toplamaya başladık bir yandan da konuşuyorduk.
" anne sana birşey söylemem gerek. "
Annem işine devam ediyordu.
"Ben tangoya başladım."Annem birden elinden bardağı düşürdü. Ve mutfağın kapısını kapadı.
"Nasıl yani? Kiminle gidiyorsun?""Fazla önemli bir konu. Dinlersen anlatıcam. "
Oturduk ve anlatmaya başladım. Annem beni dinliyor ve destek verdiğini söylüyordu. Eğer kazanamazsak da ondan para alabileceğimizi söyledi.
Mutfağın işi biter bitmez odama geçtim.Sabah 08:30 da uyanıp hemen giyindim. Bedir amca yarını bekle demişti. Kurs 12 de başlayacaktı. Kahvaltıyı hazırladım. 9 da oturduk ve kahvaltımızı ettik. 10'a doğru bedir amcadan mesaj geldi.
'Hazır ol. Az sonra oradayız.'
Balkonda bedir amcayı beklerken denizi gördüm. Seslendim ve beklemesini söyledim. Hemen aşağı indim. Evin arka tarafına geçtik.
"Nereye? "
Dedim yere baka baka. Bir yandan da etrafıma bakınıyorum.
" Yürüyorum."Muhteşem cevabından sonra kolunu tutup iyice sıktım.
"Ben geceleri artık seni düşünmeye başladım. Deli olacağım neredeyse. Bir türlü, bir türlü seni hatırlayamadım. Bana artık söyle, söyle kimsin? "
" Ben, ben... "
.
.
" Ömür... "Tam zamanında arkamızdan gelen ses ile önümüze dönüp tıpkı filmlerde ki gibi dona kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam
Novela JuvenilPapatyam "Benim En güzel Hikayem" Bugüne kadar ne kadar hayal kurduysam gerçek olmadı. Aksine tüm hayallerim yüzüme vuruldu. Ne kadar sevsem de, unutmam gerektiğini hatırlattılar. Ne yaparsam tersini söylediler. Öyle değil, böyle yap dediler. Bekle...