Merhabalar arkadaslar :) Yeni bolumun ne zaman olacagi hakkinda bir suru soru geliyo, ben yeni bolumleri 3,4 gune bir koyuyodum simdide ayni sekilde koymayi dusunuyorum, aksi bi durum oldugunda sizi haberdar ederim. Bu konuda bilgilendirmek istedim. Birde 14. bolumun sonundaki eksikligi en kisa zamanda duzeltmeye calisacagim. Bunlarin disinda hikayem hakkinda ki iyi veya kotu yorumlarinizi bekliyorum. Desteginiz icin cok tesekkur ederim :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah gozlerimi karnimdaki kolu hissetmemle actim. Bi an icin irkilsemde hemen kendime gelip oldugum yere sindim. Acikcasi oldugum durumdan cok memnundum ve uyanmasini hic istemiyodum.
Cok erkeksi bi yuzu vardi cok sertti ama bunlara ragmen ona ulasmaktan korkmuyodum bana yasatacaklarini tahmin etsemde mutlu yada beraber olamayacagimizi bilsemde kendimi aksi yonden kandirmaya calisiyodum. Bu aptallikti ama suanda bu aptalligi dusunemeyecek kadar mutluydum.
Dun gece kendime onu sevdigimi itiraf etmistim ama ona soyleyemezdim tepkisini bilmiyodum ayrica anlam veremedigim hareketleri vardi umursayip umursamadigi belli degildi. Bu cok can skici olsada huzur verdigi gercegi her kusuruna kor olmama sebep oluyodu. Ilk kez hissettigim duygular bana nasil kapilar acacak bi fikrim yoktu, sadece ilerliyodum bu sapaktan donemez, donmekde istemezdim artik.
O cok zengindi bense minibus parasini bile zar zor denklestirendim o egitimliydi ben liseyi bile bitirememistim herseyden onemlidi o bi adamdi, olgundu, tecrubeliydi bense daha yeni 16 yasina gelmis tecrubesiz, bilgisiz bi kizdim. Kafam cok karisti surekli cikmazlara suruklendigim bi hayatim vardi. Herneyse diyip dusunceleri kafamdan uzaklastirdim bu guzel gunu bu sekilde bozmayacaktim.
Dusuncelere dalip cayi koymayi unutmustum o yuzden hemen kettlea su koyup cikardigim salata malzemelerini yikamaya basladim.
Salatayi bitirdigimde coktan kaynayan suyu caya eklemis cayi demlemistim. Son olarak sucuklu yumurta kaldiginda beyefendimizin merdivenlerden ayak sesleri geliyodu. Artik ona karsi kendimi daha yakin hissediyodum. Buda kendime yeni yeni itiraf edebildigim seylerden biriydi.
'Gunaydinn'
'Gunaydin bakiyorumda bu sabah cok hamaratsiniz'
aklinca benimle alay ediyodu, tabikide altta kalmayacaktim
'Her zaman ki halim'
diye burun ustunden ukalalik yapinca adimlarini hizlandirip arkamdan bi anda sarildi, belime doladigi elleri rahat durmayip gobegimde hareketlenince dun gece aklima geldi ve kendimi yeniden catlayacakmisim gibi hissettim. Seviyodum, benimle ugrasmasini seviyodum, yanindayken aramizdaki tum mesafeleri unutmayi seviyodum, onunla eglenmeyi gulmeyi seviyodum, ama korkuyodumda o bana yakismayacak kadar mukemmeldi yeniden ve yeniden anin buyusunu bozmamak icin bu dusuncelerden uzaklastim.
Beni biraktiginda yuzumu ona dogru donup sirtimi tezgaha dayadim
'Daha sucuklu yumurtayi yapmadim ac kalmak istemiyosan rahat dur bence'
cumleme gulup kendini daha cok bana bastirdi, yaptigi seyle rahatsiz olsamda kacacak bi yerim yoktu o yuzden dik durmayi sectim
'Sen beni tehdit ediyosun oyle mi ?'
'Evet'
diye net bi sekilde cevapladim
'Iyi sen bilirsin yapmazsan yapma o zaman bende karnimi seninle doyurmak zorunda kalirim'
eskisi kadar olmasada hala rahatsiz edici davraniyodu baski kurmayi seviyodu ama bu onu bencil yapiyodu istedigi gibi davranip istedigini soyluyodu karsisindakini hic dusunmeden, aceleci bi sekilde hemen cumleye girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahibim
ChickLit'Senin gibi bi kizin beni reddebilmesi ne kadar ironi' dedi nefesini yuzume uflerken parsonel odasinin kapisiyla onun arasinda kalmak su hayatta isteyecegim en son seydi oysaki, aklimi bu dusuncelerden siyirdim ve 'lutfen ben burda sadece calisiyoru...