Bencil

36.5K 721 75
                                    

Merhaba arkadaslar oncelikle beklettigim icin uzgunum, takip edenler bilir normalde 3-4 gune yeni bolum koyarim ancak bazi islerim vardi ustunede bayram eklenince erteleme uzadi. Iyi okumalar :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah gozlerimi acar acmaz bedenime yapismis bir adet Tarik beyi gormem hicde zor olmadi. Panda yavrusu gibi sarilmisti gerci pandalar sevimli hayvanlardi bu tam bi ayiydi.
Biraz kipirdanmaya calissamda bacagimin ustunde ki bacaginida, bedenimin ustundeki kolunuda cekmedi biraz sola dogru dondugumde komidinde ki saati gormemle saskinliktan agzim aralandi 13.23 tu bu kadar saat bu ayiyla dip dibe uyumustum. Gerci dun gece ben onun kollarinda uyuya kalmistim ama yinede ayni yatakta yatacagimizi nerden bilebilirdim ki. Ayiydi iste.

Dun aksam beni odaya firlatinca korkudan hic biseye bakamamistim ama suan firsatim vardi, kapiyi acar acmaz karsida sol duvara yaslanmis iki kisilik siyah baslikli bi yatak vardi yanlarda yine siyah iki tane komidin igrencti hersey siyahti ic kararticiydi, yataginda sol tarafinda yani kapinin tam karsisinda boydan boya camlar vardi ve bu deniz manzarali evi muhtesem kiliyodu, yatagin sag tarafinda kapinin yaninda 3 kapili siyah bi dolap vardi, yatagin tam karsisinda ise kocaman bi televizyon onun yanindada mini buzdolabi vardi yine sag tarafinda bi kapi vardi heralde orasida banyo olmaliydi cidden ic kararticiydi neyseki odadaki aksesuarlar kirmiziydi. Odayi inceleme isim bittigimde vay be dedim, benim bi odam bile yoktu..

Yavasca sagimda yatan adama baktigimda hala uyudugunu gordum ustu ciplakti omuz kaslari kusursuz bi sekilde bicimlendirilmisti ve benim 3 kolum kadardi. O iri tek kolunu kaplayan dovmesi ise onu daha bi etkileyici kiliyodu. Saclari dagilmisti dudaklari kurumustu ama hala cok guzeldi, kusursuz bi guzelligi vardi, onu ulasilmaz kilan bi guzellikti perdeyle ortulmustu siyah bi perdeyle,  peki nasil bu kadar sert olabiliyodu ?
Sorularima +1 daha eklenmisti. Ellerimle saclarini oksamaya basladigimda ne kadar yumusak oldugunu fark ettim bu yaptigim yanlisti hemde cok yanlis peki ellerimi saclarinda dolandirinca hissettiklerim ? Yasadiklarimin en gercek haliydi heralde parmaklarim saclarinda karissin kaybolsun istedim bi an, sadece bi an. Hemen ellerimi ustunden cektim o sirada oda uyanmisti kafasini kaldirip gozunu acti ve bi anda ustume cikti neye ugradigimi sasirmistim

'Sabahlarida cok guzel oluyosun'

'Inin lutfen'

'Tamam tamam kahvaltimi yapiyim bi inicem'

der demez dudagimi opup indi egoist! daha 2 dakika once ne dusunmustum dusundugum gibi biri degil istedigi gibi biriydi benim istemedigim turden. Kendi ne isterse sormadan yapiyodu ama bu defa susmaya hic niyetim yoktu, bende onun gibi birden ayaklandim

'Siz beni istediginiz zaman opebiliyosunuz istediginizi soyluyosunuz ama ben sesimi cikartamiyorum kendinize kole mi sectiniz'

'Evet'

delirecektim bu adamin yaninda kafayi yiyecektim

'Sorunlusunuz siz bencilsinizde tek yaptiginiz beni sinirlendirmek'

diye saydirirken gozleri vicudumun uzerinden ayrilmayinca kafami egip, vicuduma baktim; keske bakmasaydim

'Sinirlenince bu kadar guzel olmamalisin yoksa yine senin istemedigin ama benim her an istedigim bisey olabilir'

kendimi hemen yatagin icine attim

'Sizmi soydunuz beni manyaksiniz niye soyuyosunuz ki beni ic camasirlarimla kalmisim, kalsaydim ben koltukta ne gerek vardi ki yani'

'Sus Funda sabah sabah buda kafa be, yatagima giysiyle girilmesinden hoslanmam asagidada boynun agrirdi getirdim iste uzatma'

'Herseyi kestirip atabileceginizimi saniyosunuz'

SahibimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin