" Okul bir anda dedikoduyla çalkalandı.' Yeni gelen kız, cinsel tacize uğramış! Ah , ne utanç verici. Hemde diğer okuldaki sevgilisi tarafından.. Bu zamanda erkeklere asla güven olmaz. Ne yazık."
Suho, böyle iğrenç bir olayın öğrenilse bile yayılmasından memnun olmamıştı. Bugün sınıflarına gelecek yeni bir kızdan bahsediyordu herkes. Ve ne olduysa, cinsel tacize uğradığını öğrenmişlerdi. Rehber öğretmenleri içeriye girdi, henüz ilk dersin zamanı gelmemişti. Kürsüsüne üç kez üst üste vurdu.
" Sessizlik.!"
Sınıf bir anda sustu. Kimseden ses çıkmıyordu, herkes yeni gelecek kızı merak içinde bekliyordu. Hoca, tekrar konuşmaya başladığında herkes nefesini tutmuştu.
" Sınıfa yeni bir kız öğrenci geldi."
Sessizlik o anda bozuldu. Öğretmen bu durumdan rahatsız olarak tekrar kürsüsüne üç kez vurdu.
" Şu andan itibaren gereksiz konuşan herkes, okuldan sonra etüte kalacak."
Sınıfta çıt çıkmıyordu.
" İçeri gel kızım. "
" Kız mı acaba?"
Suho bu sözün duyup duyabileceği, en iğrenç söz olduğunu düşündü. Sağ tarafında oturan kıza ters bir bakış attı.
Hemen ardından kapının açılma sesiyle oraya doğru döndü. Uzun siyah saçlı kız, öğretmen kürsüsüne doğru yürüdü. Saçlarından dolayi, yan profilden yüzü görünmüyordu . Kürsüye birkaç adım kala durdu ve yüzünü sınıfa doğru döndü. Hepsi, erkek sesinden oluşma kaba bir gürültü çıktı.
" Çok güzel. "
Suho'da onun çok güzel olduğunu düşünmüştü.
" Adım Park Chorong, "
Park Chorong ismi, Suho'ya kesinlikle tanıdık geliyordu.
"Chuncheon'dan geliyorum. Iyi anlaşalım." diyerek eğildi ve sınıfı selamladı. Kafasını kaldırırken göz göze geldiler. O anda Suho hatırlamıştı.
İlk aşkını nasıl unutabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIKE A FLOWER ( Suho ve Chorong)
Romance" Okul bir anda dedikoduyla çalkalandı.' Yeni gelen kız, cinsel tacize uğramış! Ah , ne utanç verici. Hemde diğer okuldaki sevgilisi tarafından.. Bu zamanda erkeklere asla güven olmaz. Ne yazık." Chorong~♥ Suho~♥ misookang