3. Bölüm

313 27 0
                                    

Chorong, ağzını büzerek güldü. Bense hala şaşkındım. Toplantı bittikten sonra dinlenme odasına gidiyordum ki biri enseme kuvvetli bir şekilde geçirdi. Hızlıca arkamı döndüğümde bunun Chorong olduğunu farkettim. Önüme dönüp bir şeyler arıyormuş gibi yaptım.

" Ne arıyorsun?"

" Ensemden itibaren kafamı arıyorum. Buralara düşmüş olmalı. "

Chorong kıkırdadı.

" Koşarken hızımı alamadım kusra bakma. "

" Kafamı yerine dikebilirsen olur Doktor Park."

" Uzun zaman oldu değil mi?

" 10 yıl oldu."

" Ve daha işe bile başlayamadık ha?"

" Neden? Başkana göre sen en kıdemlimizsin."

Parmaklarına üfledi.

" Eh yapıyoruz bir şeyler. "

Ve kıkırdadı.

" En son o halinden sonra seni böyle görmek güzel. O zamanlar seni öyle gönderdiğime üzülmüştüm."

" Ben biraz rahatlarım demiştim ama resmen Kızılderili oldum. ( Amerika'nın yerli halkı Kızılderililerdir.)"

" Sevindim, böyleyken çocukken tanıdığım kişisin."

Chorong birden yüzünü yüzüme yanaştırdı.

" Aşık olduğum diyecektin heralde?"

Işaret parmağımla alnından ittirerek uzaklaştırdım.

" Bilirsin, küçükken garip insanlardan hoşlanırız."

Enseme attığı tokadın daha sertini sırtıma geçirdi. Tam söylenmeye başlıyordum ki biri ismimle seslendi.

" Doktor Bey, bu sabahki kızın ailesi geldi !"

İçeri girdikten sonra biraz bakındım. Chorong beni iteledi ve ayağım kapı tutucuya çarptı. Yalpalayarak içeri girdim ve düşmek üzereyken kollarımla dengemi sağladım. Chorong'un kıkırdamasını duydum. Ters bir bakış attıktan sonra;

" Garip bir giriş oldu değil mi? Hehe. " derken yüzüme bakan iki şaşkın suratı inceledim. Kadın dışarıdan bile çok endişeli ve her an ağlayacakmış gibi duruyordu. Adam ise daha çok endişeliydi ama garipti. Kıza doğru baktım hala uyuyordu.

" Dışarıda konuşalım mı?"

Kadın ve adama yol verirken Chorong ile yanyana kaldık.

" Bir psikiyatristin karizması ne kadar önemli biliyor musun? Kendine bile sahip olamayan birine çocuklarını nasıl teslim etsinler?"

" Kendine sahip olmayı beceremeseydin, yerdeki çamaşır suyunu yalardın. Bence havalı bir girişti. "

İteleye kakalaya odadan çıktık.

" Öncelikle, şimdilik şokta olduğu için konuşmuyor."

" Şokta olduğu için değil doktor bey, kızım 3 yıl önce geçirdiği bir kaza yüzünden konuşamıyor."

Kadının özellikle " kızım" demesi ilgimi çekmişti.

" Hiç bu konuda yardım aldı mı?"

Kadın hayır anlamında başını salladı.

" Eşim gerek olmadığını söylemişti,sizce var mı?"

Adama umursamazca baktım.

"Tabiki var, kaçıncı yüzyıldayız? Kızınız 3 yıl boyunca tekrar konuşabilirdi! "

LIKE A FLOWER ( Suho ve Chorong)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin