Bab 8

71 5 0
                                    

Bila aku sedar , aku berada di sebuah bilik yang mewah dan aku tak terikat . Pintu bilik dibuka . "Aku sebenarnya tengah culik kau . Tapi aku nak bagi kau selesa ." "Apa kau nak sebenarnya sampai terpaksa culik aku ?" "Balas dendam untuk aku dan arwah abang aku . " "Arwah ?" "Yes , dia mati sebabkan kau . Kau dan kau . Pada malam itu , dia keluar beli hantaran last minute . Sebab dia tahu benda itu yang kau paling suka ." "Benda itu ?" "Yes , anak kucing baka munchkin ." "Tapi ." "Tapi kau tak mintak pun kan . Yes kau tak mintak . Cuma dia nak penuhi permintaan kau . Kau kan pernah cakap kat dia yang kau nak sangat ada anak kucing baka munchkin . Dan itu yang dia cuba buat . Tapi dia accident . Langgar lari ." "Sebab tu lah kau langgar aku dan terus lari . Sebab kau nak " "Yes , nak matikan kau . Tapi aku gagal ." "Jadi sekarang ?" "Aku sebenarnye pernah gaduh dan cuba untuk bunuh dia sebab kau . Dia sebenarnya rampas kau dari aku . Aku dan dia saling cintakan kau . Tapi dia yang luahkan dulu lalu kau pun terima je cinta dia ." "Tapi time nak kahwin dulu kau tak pernah tunjukkan cinta itu pun . Apa semua nih ?" "Sebab aku nampak dia melalui kau . Dan aku cuba bunuh dia dengan cara tolak dia . Tapi aku gagal dan sebab itu lah aku langgar dia . Tapi kau nih terbalik pulak kan ? Jadi minta maaf lah ye ." itulah kata-kata terakhir Haiedil sebelum menolak ku dari balkoni tingkat 2 .

Lindungi Aku !!!Where stories live. Discover now