Bab 11

70 1 0
                                    

Adik kandungku , Rina , segera berlari ke arah ku dan memelukku lantas berkata kepadaku bahawa dia merindui ku dan bertanya mana ku menghilang . Baru sahaja aku hendak berkata kepadanya , dia sudah ditarik oleh keluarga kandungku . "Selama kau menghilang nih , rupanya kau kahwin lari ya Nur ." "Nur tak akan kahwin lari . Nur dah dapat restu dan kau tak akan pernah tahu apa yang dia , Haiedel buat kat aku ." "Memang aku tak percaya . Kau tak ada bukti ." Lalu ibu angkatku bersuara dengan lantang dan jelas . "Kami lah bukti nya . Kami nampak apa yang dia buat kepada Wanie . Malah SUAMINYA , Afif juga nampak apa yang berlaku malah dia juga yang menyelamatkan Wanie dan dia jugalah yang melaporkan kepada polis . Jadi bukti yang kukuh di sini ialah SUAMINYA iaitu Afif ." Lalu Haiedel pun bersuara dengan jelasnya . "Memang aku yang buat semua itu tapi maaflah . Aku memang mudah terlepas dari polis ." "Tak sebegitu mudah Haiedel ." Kata-kata suamiku itu membuatkan ku berasa kepelikan . Tiba-tiba kedengaran siren polis . "Angkat tangan Haiedel Shah . Anda sudah pun tertangkap dan kami akan pastikan anda tidak terlepas lagi ." Dan dengan itu Haiedel Shah sudahpun tertangkap bersama dengan keluarganya kandungku dan juga keluarga angkatku . Keluarga kandungku ditangkap kerana membantu Haiedel untuk tidak terlepas dari polis . Haiedel dan keluarganya ditangkap atas tuduhan cubaan membunuh 2 kali .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lindungi Aku !!!Where stories live. Discover now