Pov Mano
Uiteindelijk zag Lissa er schitterend uit , best wel gek een meisje klaarmaken voor een soort ' afspraakje ' met mijn eigen broer .
Ze droeg een zwarte longdress met leuke gouden sandaaltjes en haar haren in een mooie donut knot opgestoken .
Ik had een dun laagje foundation , een laagje mascara en een beetje nude - lipstick bij haar aangebracht .
-
Al de hele weg naar mijn thuis zat Lissa door te draaien over Dioni , typisch .
Maar ja ik gun het haar wel , ik hoop enkel dat als mijn broer wat met haar begint hij haar hart niet breekt en dit serieus neemt want ik ken zijn reputatie en die is dus niet bepaald rozengeur en manenschijn .
" Sh*t Mano ! " roept Lissa .
" Ja "
" Regen opkomst ! " Zegt ze .
" Nou straks gaat je make - up nog uitlopen ! " Zei ik lachend .
Dit had ik beter niet gezegd , het water stortte naar beneden .
Ik had zo'n medelijden met Lissa .
Haar hele gezicht zat onder de vlekken en haar kleren waren doorweekt .
Ze kon wel huilen .
" Lissa , het is mijn broer maar hij vindt het heus niet erg als je ... " probeer ik .
" hij ziet me vast niet eens staan , waarom heb ik zelfs de hele tijd erin geloofd ik bedoel hij is hartstikke populair en kan ieder meisje krijgen . Wat zou hij zelfs in mij zien dan ? " Zegt ze terug .
Ik zie een traan over haar wang rollen .
We lopen rustig verder .
" Eindelijk we zijn er ! En nu niet meer panikeren , ik zou zeggen je mag wat van mij aan maar wij hebben totaal andere maten dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is . " Zeg ik om haar gerust te stellen .
Ik zie dat ze zich sterk , ik weet heel goed dat ze vanbinnen doodgaat van de stress . Ik vind dit best wel gek allemaal ik bedoel het is mijn broer maar .