Part 24

7 0 0
                                    

Pov samuel

Ik heb aan Mano beloofd om met jai te spreken over haar gevoelens . En dat wat ze vanochtend met kaj heeft gedaan , dat dat stom was en dat ze der niet bij heeft nagedacht . " weten jullie waar jai is ?" Vraag ik aan Lissa en dioni . " ja hij zit op de pot normaal " antwoord Lissa terug . Op de wc dus . Lissa is Belgisch daarom dat ze Soms iets typisch in het Vlaams zegt . Dus moet ik der wel aan wennen . En na 1 dag lukt me dat toch aardig , nouja zie haar ook wel op school etc. Maar niet om te zeggen dat ik er tegen sprak . Ik ga naar de badkamer en klop op de deur . " jai ?!?" Vraag ik . " ja !!?" Antwoord hij bot terug . " ik wil zo met je spreken " zeg ik en vertrek terug naar de kamer .

Pov Mano

" EN !?" Vraag ik ongeduldig als ik zie dat samuel de kamer binnenkomt . " jai zit op het wc dus kan ik moeilijk met hem spreken eh " antwoord hij lachend terug . Pff zucht ik . " ik ben hem kwijt , ookal had ik hem nog niet " zucht ik verdrietig en sla men hand voor men gezicht en begin te wenen. Ik hoor stilletjes de deur terug open gaan . " Sam ik kan nu met je spreken " zegt een stem die sprekend op die van jai lijkt die het dan ook is . Ik zie hem maar 2 seconden en weg is hij . En ik zie Sam achter hem gaan . Ik had dit weekend toch anders verwacht hoor . Eerst dacht ik aan alleen een weekend met Lissa en me broer . ten tweede dacht ik niet dat dino zen vrienden der bij zouden zijn . Ten derde ik wist niet dat drie jongens waarvan ik dacht dat het sukkels waren eigenlijk superlief waren .

U make me smile . :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu