Hoofdstuk 27

6 0 0
                                    

Pov Kaj
Maandagochtend
Ik kom aan op school en zie Dioni en Lissa al van ver .
" Hey slik elkaar niet in he ! " Lach ik .
" Makker ! " Dioni laat Lissa los en geeft me een duw tegen mijn schouder waardoor ik over een boekentas struikel , mijn evenwicht verlies en vlak voor de voeten van Mano belandt die er net aankwam lopen .
" Euhm Kaj ?" Vraagt ze lachend .
We moeten allebei lachen , tot Jai kwaad voorbijstormt en naar binnen loopt .
Ik zie Mano haar tranen verbijten , ze heeft het heel lastig en dit is allemaal mijn schuld .
Ik weet niet wat ik zou kunnen doen om het weer goed te krijgen tussen haar en Jai .

Pov Dioni
"Lissa ? " Fluister ik in haar oor , ze draait zich om en kijkt me vragend aan . "Zou je het zien zitten om met Jai te praten na school ? Jij bent de enigste die het nog niet heeft geprobeerd en wie weet luistert hij wel naar jou ? " Vraag ik zo lief mogelijk. " Goed dan , maar eigenlijk heb ik zin in Starbucks . Hoelang hebben we nog ? " Ik ben blij dat ze mee instemd . " Exact 20 minuten my lady ." Vertel ik haar wanneer ik mijn vergrendelscherm openklik .
" Tijd genoeg om een java ship te hale ! " Antwoord ze terug en loopt het schoolplein af . Ik kan haar moeilijk alleen laten gaan en loop met haar mee , we bestellen wat en lopen terug naar school .
De dag vliegt voorbij en voor ik het doorheb is de dag al weer om .
Tijd voor het gesprek , als Jai al naar Lissa wilde luisteren .
Ik hoop van wel maar je kan nooit weten he !

U make me smile . :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu