Pov Lissa
Waarom moest Dioni per sé een T-shirt aan doen van Mano . Precies ze heeft nog nooit een jongen met een sixpack zonder T-shirt gezien . Of is het misschien omdat ze anders zelf iets voor haar broer zou voelen . Oké nee dat zou incest zijn.Pov Mano
Oké dioni heeft dus een T-shirt aan getrokken en is terug beneden . We hebben allemaal kussens op de grond gelegd zodat we in een cirkel zitten . En We hebben plaats overgelaten voor ons fles te laten draaien . Lissa zit naast mij , naast haar zit kaj naast hem zit samuel . Naast Sam zit dioni over Lissa dus . En naast hem zit jai dus ook naast mij . " dus wie gaat er beginnen ?" Vraag ik . " de oudste ! " antwoord Lissa . " oké ik dan ?" Zegt samuel die de oudste is . Ik draai aan de fles en ze komt uit bij Lissa . " uuhm hoelang ben je al op dioni ?" Vraagt samuel aan Lissa . Ik zie dat ze rood word . " uuhm al bijna 2 jaar " antwoord ze eerlijk . " WoW lis serieus . Dacht pas van dit jaar " zeg ik geschrokken . En ze kijkt naar beneden .
Pov dioni
WoW Lissa is dus al bijna 2 jaar op mij . Ik heb haar eigenlijk pas vanaf dit schooljaar echt in de gaten zien krijgen . Ik voel me nu echt zo dom .en men zus wist dit ook niet . " uuhm ik zal maar draaien nu zeker " zegt Lissa stil . En het flesje komt uit op samuel . " waarom ben je zo een onaangenaam persoon die je liever kwijt bent ?" Vraagt Lissa grof . " omdat ik zo een persoon ben " antwoord samuel lachend . Oké dit gaat niet goed komen tussen hun . Dus besluit ik maar om te draaien aan de fles.