Pov kaj
Mano komt weer binnen en gaat zitten . " wat was er nu met Lissa ?" Vraagt jai bezorgd . " oh gewoon een misverstand . Ze zijn nu met elkaar aan het praten " antwoord Mano . " gaan we vanavond eigenlijk nog film zien of iets anders ?" Vraag ik . " bierpong !!" Stelt jai voor . " ben niet echt voor bier " antwoord Mano . " dan iets anders ?" Vraag ik . " we kunnen flesje draaien ?" Stelt Mano voor ." Ben voor ! " komt Lissa binnen
Pov Mano
" ben voor !" Zegt Lissa enthousiast als ze samen met dioni hand in hand binnenkomt . Omg volgens zijn ze samen denk ik , kan ook niet anders . " maar uuhm laat men broer dan asjeblieft wel een T-shirt aan doen ?" Stel ik lachend voor . " hmm niet dat ik het erg vind hoor " zegt Lissa lachend en kijkt nog eens naar men broer zen sixpack , waarop hij haar een kus tegen haar kaak geeft . En ja ze straalt van geluk . " allez hup , Lissa zal je nog wel meer in bloot bovenlijf zien , dus trek een T-shirt aan." zeg ik . " oké oké oké " antwoord dioni . Lissa kijkt spelerig sip . Waardoor ze toch een kus krijgt van dioni voor hij naar boven gaat .
Pov samuel
" jullie zijn wel schattig samen eh " zeg ik tegen Lissa als dioni even naar boven is . " komt allemaal door men beste vriendin en zen lief zusje " antwoord ze op men vraag . Ik weet niet maar moet haar eigenlijk niet . Nog nooit heeft dioni iet over haar gezegd en nu heeft hij er ineens een relatie mee . En ik wil ni zomaar één van men beste vrienden aan zomaar een meisje geven die slecht voor hem kan zijn.