Hoofdstuk 8

7 3 0
                                    

Pov Dioni
De jongens maken het zich gemakkelijk in de zetel wanneer ik de eerste film opzet .
Wanneer ik me omdraai zie ik Mano tussen Kaj en Jai zitten , ondanks dat ze de laatste tijd veel liefdesverdriet heeft gehad vind ze dit niet zo erg denk ik .
Er blijft nog maar een plekje over naast Lissa .
" Ik heb een beetje het gevoel dat ze me aanstaart , best schattig . "
" Die t- shirt staat je leuk vanwaar zou die nou komen ? " Zeg ik sarcastisch om het ijs te breken . Ik zie dat ze moet grinniken .
" Leuk he ! Toevallig van de allerbeste designer van de hele wereld ! Echt mode . " Zegt ze terug , ik merk dat ze zich meer op haar gemak begint te voelen .
" Wauw ik zou een moord doen voor zo'n shirt ! " Antwoord ik .
We moeten allebei lachen .
-
Pov lissa
Die stomme film boeit me dus echt niks , het enige wat me op dit moment boeit is de bouw van het lichaam , euhm Dioni's lichaam !
Volgens mij heeft hij door dat ik niet echt ben aan het kijken naar de film , hij kijkt me aan uit zijn ooghoek en hij moet glimlachen .
" Zullen we al tanden gaan poetsen ?" Vraagt Dioni dan plots .
Daar moet ik geen twee keer over na denken !
En voor ik het weet sta ik in de badkamer in Dioni's shirt + jogging die lekker naar hem ruikt , met Dioni zonder shirt ! Je zou voor minder flauwvallen denk ik !! Nou ja echt flauwvallen nu niet echt , zeker niet als je je bedenkt dat deze kamer maar een paar vierkante meter is en ik zowat bijna tegen Dioni aansta .
" Ik ben benieuwd of ze het beneden even leuk hebben ? " Vraagt hij dan plots.
Mijn hart gaat tegen 100 , nee 500 per uur !

U make me smile . :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu