Part 15

7 2 0
                                    

Pov Mano

We zijn al een paar rondjes verder als we beslissen om te stoppen . Iedereen is moe aan het worden . De jongens slapen in dino zen kamer . En Lissa in men kamer . En dat wou ze zelf ook , ze wou niet al direct de zelfde bed ofzo delen met men broer na 1 dag . " zeg Lissa " begin ik . " ja ? " antwoord ze . " ik wist niet dat je al 2 jaar op men broer was ?" Vraag ik . " zoals ik niet wist dat dioni jou broer was tot gisteren " zegt ze lachend . " haha grappig hoor " antwoord ik . " maar nee je broer zat vorig jaar in ander klas eh maar alleen met lo zaten we toch samen ?" Zegt ze met een vraag . " ja is waar maar sinds wanneer dan ?" Vraag ik nieuwsgierig . " je gaat me zo zwaar uitlachen " begint ze lachend ." Toen ik achterover viel toen die bal tegen me werd gegooid , had je broer me toch geholpen ? " zegt ze . " omg Lissa !! Dus die bal heeft je dus zot gemaakt ! " proest ik uit van het lachen . " ja van je broer !!! " antwoord ze lachend terug . En we krijgen allebei de slappe lach . We kunnen gewoon geen woord nog uitbrengen van het lachen .

Pov jai

De jongens en meisjes liggen gescheiden . Op zo een korte avond is er wel veel gebeurt eigenlijk . Vooral tussen samuel en Lissa . Precies kat en hond . En dan ja tussen mij en Mano ook , maar ze was niet kwaad ofzo . Ze wilt nu gewoon nog geen jongen door haar ex . Hoop gewoon dat ik die jongen kan zijn die haar ex kan laten doen vergeten . "Je moet Lissa precies niet echt Eh ? " vraag ik aan samuel . " bwa ik ken ze niet echt . Alleen sinds vanavond , en wil niet dat één van men beste vrienden met zomaar iemand gaat beginnen " zegt hij Terwijl hij zich op dioni richt . " maar ik ken ze wel , ze zit bij mij in de klas . En je moet haar zowizo van vorig jaar kennen want toen deden we samen sport . " zegt dioni . " dus van 2 uur per week moet ik haar kennen . Ze zei nooit iets " zegt samuel lachend . " oh nu kan ik m haar herinneren . " komt kaj er tussen . " zij is toch degene waar dat er een bal werd tegen gegooid en dat ze op de grond viel en dat je haar hielp ?" Vraagt kaj . " ja dat is zij " antwoord dioni. Ons gesprek word ineens verstoord als we de meisjes van uit hun kamer horen lachen . We besluiten maar te gaan slapen als ze klaar zijn met lachen .

U make me smile . :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu