Ateşle Oyun Olmaz Güzelim...

283 57 18
                                    

Herkesin meraklı bakışları üstümdeyken saçımı savurdum ,ve yavaşça ona yaklaştım. İki adımla dibindeydim.Kafasını tam olarak kaldırdığında gözleri bir süre gözlerimi hapsederken daha sonra dudaklarıma kaymıştı.Umursamadan kucağına oturdum. Tek elimi cebime diğerini onun beline doladım ve beni kendine çektiğinde bir an afallasamda hemen toparlandım.Kulağına eğilerek fısıldadım.Nefesim onun tenine değince titredi.

" Yandın kasırga"

SAATLER ÖNCESİ...

Rüzgarr aşağıda bütün ekip seni bekliyor hadi ama "diye seslendi amcam.

Yatağımdan kalkarak perdeyi açtım ben mi yanlış görüyorum yoksa gerçekten gece mi diye düşündüm saate bakmamla bunun yanlış olmadığını anladım tanrım gece 3.23 mü derdiniz ne sizin diye söylendim ve ayrıca tüm ekibin burda ne işi vardı daha fazla uzatmayarak yarı uykulu bir şekilde aşağıya indim.

Amcam komserdi önemli ve başarılı bir komser.İşinde iyi olduğu kadar normal hayattada öyleydi.Babamın ölümünden bu yana beni hiç yalnız bırakmadı.Nereye gitse beni de götürürdü.Bu yüzden güçlü bir kız olmuştum,bazen onlara katılıp göreve bile gidiyordum ve olumlu sonuçlarla da geliyordum.Koşuşturmacalar arasında unutuyordum her şeyi ve bu hem bana iyi geliyordu hem de amcama.

Baş Komser "Kasırganın buralar da görüldüğünü duydum bu yüzden onu takipe aldık bugün onun işini bitirmeyi düşünüyoruz,dikkatli olmanızı ve de başarılı olmanızı istiyorum çocuklar,artık onun suçlu olduğunu ispat etmemiz gerek ve bu bizim için çok önemli " dedi ekibe bakarak.

Daha sonra ayağa kalkıp amcamla kapıya doğru ilerlediler.

Kimdi bu kasırga ,onu geçtim hiç bu kadar ciddiyet görmemiştim doğrusu.Etrafımda olan altı kişilik gruba dönerek "Bu rüya değil demi gece gece kasırga denilen bir adam için mi toplandık yani bende savaş çıktı sanmıştım "
Amcamın arkadan gelen sesiyle ona dönüp,öldürücü bakışlarımı üzerinde gezdirdim.
Amcam"Seni yarın götürmemin tehlikeli olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden evde kalıcaksın ben erkenden çıkıcam haberin olsun "
"Ama amca be."

Lafımı bitiremeden aralarından emre abi konuşmaya başladı.

"Bu çok farklı bir konu o yüzden itiraz etme rüzgar"

Onlara baktığımda üzgünüz havası verdiler.

Şaka mı bu diye söylendim içimden boşu boşuna kaldırmıştı beni.Ama ben de rüzgarsam oraya gelip şu kasırga denilen adamı kendi elimle yakalayacaktım.

"Tamam siz nasıl isterseniz" dedim ve sinsi bir gülüşle odama ilerledim. Normal bir görünüm sergiledim ta ki zaman gelene kadar.
Amcamın bana çok önceden verdiği telsizi aramaya koyuldum,ne olur ne olmaz demi hazırlıklı olmam gerekiyor ne kadar amcam bana o oyuncak değil sadece istedin diye veriyorum öyle dursun kullanma sakın diye tembihlediysede bunları geride bırakarak aldım ve tabiki de kelepçeyide almayı ihmal etmemiştim.

Amcamın telefon konuşmasını duyduktan sonra öğrenmem gereken son şeyi de öğrendim.
Beklenen kişi nefes barda demek.
...

Taksiyle barın önüne geldiğimde bir miktar para çıkarıp adama uzattım ve taksiden indim.Daha önce bara gelmiştim ama burası bir değişikti,beni bu düşüncelerimden çıkaran arkamdan gelen bir ses oldu.

"Tanrım ne işin var burda" hiç olmazsa rüzgar dedim amcana yakalanmadın.

Emre abiye döndüm.

"lütfen amcamın haberi olmasın lütfen" dedim tatlı görünmeye çabalayarak.

"Ne dersem onu yap ,zaten şimdi burdan çıkman imkânsız gibi bir şey "dedi sert bir şekilde.

"Süpersin"dedim gülümseyerek ama gergindi Etrafına endişeyle baktıktan sonra
"Dikkat çekmeyelim benimle gel " dedi ve boş olan yere doğru ilerledik.

Herkes beklemedeydi kim bilir nereye saklanmışlardı.Gittikçe heyecanlanıyordum. İlk defa bu kadar içindeydim bir olayın.

"Hangisi"diye sordum emre abiye bakarak

"Bu seni ilgilendirmez küçük hanım"

"O zaman ben bulurum"
ayağa kalktım beni hemen bileğimden tutarak oturttu,ve en dipteki masayı işaret ederek

"Şu taraftaki " dedi .

o tarafa döndüğümde yüzümde istemeden bir tebessüm oluşmuştu. Çok mu fazla yakışıklıydı,yoksa ben mi abartıyordum. Siyahlara bürünmüş görüntüsünde sadece gözleri onu ele veriyordu.Burdan ayırt edemedim gözlerini ama tahminimce maviydi. Siyah onda mükemmel durmuştu ve de kusursuz

"Adama bakmayı kes anlicak "

Kendine gel rüzgar diyerek bakışlarımı üstünden çektim ve emre abiye

"Plan tam olarak ne " diye bir soru yönelttim.

"Ne zaman soracaksın diye bekliyordum " dedi hafif bir tebessüm ederek,ve devam etti .

"Birini daha bekliyoruz,o olmadan başlayamayız şu an sadece takipt..

Emre abinin dediklerini umursamadım.Aklıma gelen fikirle yerimden kalktım şortumu düzelttim ve elime içki alarak kasırgaya doğru ilerledim.İçimde kuvvetli bir his oluşmuştu ve o tehlikeli planlarım kendini gün yüzüne çıkarmıştı.

Kalbimin hızlı atmasını göz ardı ederek elimdeki bardağı kasırganın üstüne döktüm. Dökmemle bağırması bir oldu.

"Ne yapıyorsun sen aptal kız" dedi.

Gözleri hala yanında bulunan sürtüklerin üzerindeyken ,etraftakiler olayı izlemek için toplanmışlardı bile.

"B-ben özürdilerim" dedim gerçekçi olmaya çalışarak

" Hemen bunu düzelt ve git"

"A-ama nasıl "

Yüzüne sinsi bir gülüş yerleştirdi. "Yala " dedi eliyle göstererek.
İnsanların kahkaha sesleri etrafı doldurmuştu.
Emre abi yanıma tam gelicekken selin abla ve bir kaç kişi onu durdurmuştu.Bu kadar gösterinin yeterli olduğunu düşündüm herkesin meraklı bakışları üstümdeyken saçımı savurdum ,ve yavaşça ona yaklaştım iki adımla dibindeydim kafasını tam kaldırdığında gözleri bir süre gözlerimi hapsetmişti buna aldırış etmedim ve kucağına oturdum, gözleri dudaklarıma kaydığında umursamadım. Tek elimi cebime diğerini beline doladım ve beni kendine çektiğinde bir an afallasamda hemen toparlandım.Kulağına eğilererek fısıldadım.Nefesim onun tenine değince titredi.

" Yandın kasırga"

Gelen klik sesiyle gülümsemeyle başladım,diğer elini de kelepçeledikten sonra iki adım geriye çekildim herkesin gözü üstümüzdeydi.Elimi kaldırdım ve BENİM EKİP ÇIKIN diye bağırdım .Yüzüne doğru sinsice gülümsedim gözündeki maviler koyulaşmıştı.Bir elindeki kelepçelere baktı bir de benim yüzüme az önceki alaycı ifadesinden eser yoktu.Emre abi bir kolundan,selin abla da bir kolundan tutarak götürdüler.Gitmeden önce benim duyabileceğim bir şekilde konuşmuştu.

"Ateşle oyun olmaz güzelim ."

İç sesim hemen burdan kaçmamı söylüyordu.Bunun sebebi karşımda bana öfkeyle bakan iki çift gözlerdi.Geriye bir adım attığımda

"Sakın rüzgar" dedi ,aklından bile geçirme "

Amcam yanıma doğru gelirken,istemeyerek ağzımdan bir kaç küfür çıkmıştı.

Ateşle Oyun Olmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin