Sahil

294 4 0
                                    

Sena geçen hafta tanıştığım kızdı, dolaylı yoldan da olsa, Zafer sayesinde tanıştım.

Gerçekten güzel bir kızdı, hem yüzü hem fiziği.

7 kişilik bir gruptuk 4 kız 3 erkek, erkekler malum, kızların birisi Zafer'in eski sevgilisi, ikincisi sevgilinin arkadaşı üçüncü ve dördüncü sevgilinin arkadaşının arkadaşı, Sena dördüncü olan.

Yazlık bir yere gitmiştik, sahil taraflarında bir kafede oturmuş soğuk içeceklerle beraber sohbet ediyorduk, herkesle çabucak ısınmıştım zaten. Hepsi güzel kızlardı.

Sena sürekli elinde telefonla bir şeye bakıyordu, merak edip arkasından elimi omuzlarına koyup, göğsümü kafasına hafifçe sürterek baktım.

Wattpad de nefret ettiğim hikayelerden birini okuyordu, benim tiksindiğim kızların yazdığı hikayeler. En az 1.85 hayvani bir yskışıklılığı olan, geniş omuzlu, balon gibi her tarafı şişmiş, kolum kadar sikleri olan herifler ve en az 1.70 boyunda dik, büyük göğüslu, ince belli, dolgun kalçalı, güzel bacaklı kızlar.

Nefret ediyorum bu hikayelerden, ve bunları kadınlar yazıyor, içlerinde hepsinin bir cinsel obje yatıyor, cinsel objeler istiyorlar, kendilerini görmek istedikleri gibi, normal insanlar yok, beygir gibi insanlar istiyorlar sadece.

Şu an bunu eleştirecek kafada değilim, eğlenceme bakıcam, neticesinde kızla biraz oynamalıyım.

Ben:
"Bu ne sena?" (göğsüm kafasına yaslanık, ellerim omuzlarındayken soruyorum)

Sena:
"Wattpad, hikaye yazıyorlar, paylaşıyorlar falan"

Ben:
"Ne okuyorsun?"

Sena:
"Romantik bir hikaye işte" (gülerek)

Ben:
"Ben romantizmi severim aslında, ben de okuyabilir miyim şimdi? " (gülerek)

Sena yana kayarak:
"Tabii"

Yanına oturdum, baya dip dibeydik, kızı biraz etkilediğimi hissediyordum, baya açık ve ince giyinmiştim, özel sorular sorabililiyorduk birbirimize hikaye yoluya, etkileme konusunda haksız değilim sanırım, elini sık sık bacağıma falan sürtüyordu, ben de karşılık vermiyordum.

Böyle devam etti biraz ve 2. kızdan bir öneri geldi:

"Denize girelim mi?"

Aradığım fırsat buydu, zaten kızlarla buluşmadan sonra denize girmeyi planlıyorduk, yani altımızfa şortlar vardı. Bizimkiler cevap veremeden ben:

"Oluur"

Onlar da denize girmeyi düşünüyormuş meğersem. Neyse girdik denize, standar bir deve güreşi oynayalım dedik, zaferle sevgilisi, Can ve benim üstümüzdeki kızları değiştiriyorduk üç kız olduğu için.

Burada biraz kendimden bahsedeyim:
1.83 boyundayım, insanlardan nefret etitğim ve onlarla oynamak istediğim için kaslı diyebileceğimiz bir vücudum var, yani her hattım belli olur ama şişmiş balon gibi değilim, o kadar uğraşamam ve zaten cılız bir yapım var, o kadar şişemem asla. Normal bir tipim var, öyle ağız suyu akıtacak bir yakışıklılığım yok. Dediğim gibi ikna kabiliyetim yüksek, insanların beyinlerine istediğinizi aşılayabilirseniz, sizin istediğinizi yaparlar, istediğiniz gibi kontrol edemezsiniz, eğimliyse bu konuya, onu etkileyebilirsiniz.

Sena üstüme geldiğinde, özellikle bana sürtünmesi için uğraştım, o da açıkcası pek rahatsız durmuyordu, bazen onun sürtündüğünü bile söyleyebilirdim. Ayaklarını bazen karnıma dayamışlığım falan oldu, hoşuna gittiğini hissedebiliyordum.

O gün sonunda ayrılırken beni öpmesi bile farklıydı, etkilediğim belliydi, bu kızı da sevmedim, muhtemelen bu cinsel obje kılıklıyı da becericem...

Her neyse, mesajlaşmaya geri dönelim,
Ben:
"İyi Senacım, senden naber"

Sena:
"İyi işte baktım hal hatır sormuyorsun ben sorayım dedim :'D"

Ben:
"Özür dilerim, müsait olamadım pek" (yalan)

Sena:
"Önemli değil ya dalga geçmiştim zaten"

Ben:
"Olsun, sahilde buluşalım istersen, hem kendimi affettiririm?"

Sena:
"Bilmiyorum :( ben sana bi yarım saat sonra haber versem?"

Ben:
"Olur, haberini bekliyorum"

Bu ortamdan da sıkılmıştım, sinemadan sonra tek başıma eve dönüyordum.

Eve girince, Zafer'in ayakkabılarını ve başka bir çift ayakkabı gördüm, Zafer için nadir bir durumdu, kızlarla birlikte olmazdı, içeriden inleme sesleri gelince evden kapıyı vurarak çıktım ve elime telefonu alıp whatsapp grubundan yazmaya başladım:
"Lan huur çocuğu eve kız atıcaksan izin istesene bizden, eşek başımıyız lan biz amına koduğum?"

O arada Sena'dan olur mesajı gelmişti, sahile doğru gidiyordum, Zafer'den mesaj geldi:
"Kusura bakma abi, bir saate çıkarız, anlatıcam"

Can:
"Zafer oyun oynayacaktım ben çük kafalı"

Ben:
"Bir daha böyle bir şey olmasın"
"Can ev bana lazım olabilir"

Sahilde bir kafeye oturup kızı beklemeye başladım.
Bir anda arkamdan sarılıp yanağımı öpüp karşıma oturdu, pek bir samimiydik.
Bir şeyler içtik, dersler hakkında falan konuştuk, ne okuyorsun falan.
Sonra ben hesabı ödedim.

Ben:
"İstersen biraz yürüyelim?"

Sena:
"Oluuur" (gülümseyerek)

Sahilde yürürken o gün hakkında konuştuk:

Ben:
"Pazar günü çok eğlenceliydi"

Sena:
"Evet, ben de çok eğlendim. Ama senin gibi birisinin romantizm seveceğini ve bizi öyle rahat bir şekilde kaldırabileceğini düşünmezdim"(en sonda güldü)

Ben:
"Neyi varmış benim gibi birisinin, sevemez miyim romantizm? Pek bir cılızım evet" (en sonda güldüm)

Sena:
"Yok bee, beni kaldırıyorsun, vücudun gayet güzel"

Ben:
"Diyene bak, kilo sorunun var sanki. Hem senin vücudun dururken benimkisi pek iltifatı haketmiyor sanırım?" ( baya kahkaha atarak söyledim cümleyi)

Sena:
"Yok b-"

Ben:
"Bak hala itiraz ediyor, ben beğendim işte"

Sena:
"Teşekkür ederim"(tebessüm eşliğinde)

Ben:
"Nerde oturuyorsun? "

Sena yerini söylüyor

Ben:
"Uzakmış, ailenle mi kalıyorsun?"

Sena:
"Hayır, arkadaşlarla ev tuttuk"

Ben:
"Biz de üç kişi kalıyoruz"(Bu sıralarda evin boş olduğu haberi geliyor ve eve kullanacağım diye haber veriyorum)
"İstersen bize gel biraz dinlenelim, sonra seni evine bırakırım?"

Eleştirmen +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin