Görür görmez Aleda'yı aradım, açtığında bağırabildiği kadar bağırıp:
"Abiiiiiiiiğğğ"Ben:
"Ağzına sıçıyım, gece gece bağırma lan"Sanırım bunu söylerken biraz sesim titremiş, gözlerimin dolduğunu hissediyordum zaten.
Aleda benim üvey kardeşim, ama ikimiz de kendimizi bildimiz bileli kardeşiz, en değer verdiğim insan o. O da beni böyle sever.
Uzun zamandır görüşmüyorduk, özlemişim, biraz gözlerim doldu çok mu?
Aleda:
"Abim ağlıyo musun sen?"Ben:
"Bakıyım. Evet, biraz gözlerim dolmuş. Hayırsız, hiç arayıp sormuyorsun ki, özledim seni ya"Aleda:
"Özür dilerim abim, malum sınavlar biliyorsun, yoksa ben abimi çok seviyorum. Yanına geliyorum, sende kalıcam"Ben:
"Gelme lan"Aleda:
"Gelcem"Ben:
"Boş oda yok"(Can'la Zafer gidicek aslında)Aleda:
"Birlikte uyuruz, ne olacak? Sanki yapmadığımız şey"Ben:
"İyi gel"Aleda kıkırdayıp:
"Okulum biter bitmez geliyorum, senin üniversiteni kazanıcam"Ben gülerek:
"Zaferi atarım evden sen gelirsin"Aleda gülerek:
"Oluuuur, o zaman haftaya bugün ordayım"Ben:
"Bekliyorum, eşyalarını unutma, hal hatır sor hayırsız"Aleda gülerek:
"Sorarım abim benim, ben kapatıyım, sen uyu istersen"Ben:
"Olur abim, iyi geceler"Aleda:
"İyi geceleer"Sonra telefonu kapatıp uyudum.
Size biraz Aleda'dan bahsedeyim:
Annesi onu doğururken ölmüş, bizimkiler de evlatlık edinmiş. Ben 2 yaşımdayken o evlatlık alınıyor. Bu yüzden kendimi bildim bileli hep o vardı. Kendimi bildim bileli onu severim, o da beni sever; kardeşiz biz...
O da az çok benim gibi düşünür ama dediğim gibi kimse benim kadar sert, belki psikopat, değil.
Onun ciğerini bilirim. Daha önce sevgililileri oldu, bazılarını tanıdım. Aleda rahat kızdır, sevdiğim adamla birlikte olurum diye düşünür, hala bakire ancak.
Sevgilileri ondan böyle bir şey istediğinde hiçbir zaman olumlu veya olumsuz tepki vermedi ama onu seven birisiyle birlikte olmak istedi.
Bazı erkekler onu bu konuda rahat görünce anında ondan böyle bir şey istediler, zorladılar. Bunlar seven insan değil, ancak elini siken insanlar.
Erkeklerin içindeki cinsel obje de böyle oluyor; sosisleriyle hava atmaya çalışan, bir deliğe sokunca kendini bir bok zanneden pislik parçaları. Kendi zevklerini ve egolarını düşünen fahişeler.
Aleda bu sevgilisiyle 3. Yılına girdi, sevgilisi asla onu zorlamadı, birbirlerini baya seviyorlar, Aleda bu çocuğa güveniyor, ben de tanıdığım kadarıyla sevdim. Muhtemelen birlikte olurlar, destekliyorum, kardeşimin böyle bir zevki tatması, sevdiği insanla birlikte olması güzel bir şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştirmen +18
Ficção AdolescenteKalpsiz değilim, belki biraz yüzsüzüm, belki de biraz sapık, baya eğlenceli adamımdır aslında; en azından kendim için... İnsanlar iğrenç varlıklar, yaşadıklarımı ve düşündüklerimi size anlatacağım... Bu hikayede çok ağır cinsellik işleyebilirim, da...