Ik sta omgekleed en wel buiten op de jongens te wachten. Er komt een komen 2 meisjes naar me toe gerend. 'Jou vriendje zit in het huisje naast ons huisje.' Giechelen ze. 'Ik heb geen vriendje.' Antwoord ik. 'Roy en jij zijn een leuk stel.' Giechelen ze dan rennen ze hard weg. Ik voel twee armen om mijn middel heen en draai om. 'Hoi Harm.' Lach ik. Ik geef hem spontaan een knuffel en hij knuffelt gewoon terug. Ik hoor mensen fluiten en trek me terug. Ik draai me om en zie een aantal fans van de squad foto's maken of filmen. 'Zijn jullie vriendje en vriendinnetje ?' Vraagt en meisje. Beide schudden we nee , iedereen maakt een jammerend geluid. 'Neem dan verkering.' Zegt Joost. Als ik me omdraai zie ik met grote opluchting alleen Joost staan. Ik weet niet wat ik moet zeggen en kijk naar de grond. Joost slaat zijn arm om me heen en loopt met mij naar het huisje. 'Weetje Joost, ik vind hem leuk.' Vertel ik. 'Hij vindt jou leuk.' Joost kijkt me lachend aan. 'Hij vond je sinds de eerste dag al leuk, toen jij tegen hem aan in slaap viel bleef hij speciaal voor jou liggen in plaats van op een bed te gaan slapen.' Glimlacht Joost. 'Echt ?' Stamel ik. 'Ja.' Glimlacht Joost weer. 'Ik ga even douche.' Zeg ik sneller en loop hard lachend naar boven. Ik stap in de douche en was mijn haar en lichaam.
Als ik klaar bent droog ik me af en kleed ik me aan. Als ik naar buiten kijk zie ik dat het regent en besluit een lange spijkerbroek met een crop top aan te doen. Ik doe mijn haar in een hoge staart en doe mijn witte NIKE schoenen aan. Ik loop naar beneden en heb dorst. Alleen we moesten nog naar de winkel. De rest van de jongens komen binnen lopen en ik zie Harm meteen naar boven lopen. Ik hoor dat de douche aan gaat en ga op de bank zitten. 'Link , waar zijn de auto sleutels ?' Vragend kijk ik hem aan. Link gooit de auto sleutels naar mij die ik behendig opvang. Ik loop naar de auto en stap in. Als ik weg wil rijden zie ik Harm staan. 'Hope , wacht !' Schreeuwt hij. Ik stop de auto en wacht tot hij instapt. Als hij instapt glimlach ik naar hem en ik voel mezelf blozen als hij terug glimlacht. Ik start de auto en rijd richting de winkel. Als we daar zijn parkeer ik de auto. Ik leg de parkeerschijf neer en stap uit de auto. Samen met Harm loop ik richting de winkel. Hij pakt mijn hand vast en ik trek mijn hand niet weg. We lopen hand in hand de winkel in. 'Wat gaan we vanavond eten ?' Vraagt Harm. 'Ik dacht aan vanavond uiteten en morgen eten we iets makkelijks.' Antwoord ik. We lopen de winkel rond en ondertussen wordt de kar steeds voller. We lopen naar de kassa en in betaal de boodschappen. We laden de boodschappen in en stappen daarna weer in de auto.
JE LEEST
A Secret Youtuber
RomantizmDeel 1 Dit verhaal gaat over een succesvolle youtuber Hope Knol Johnson. Ze is 18 en heeft een groot geheim. Zij is de Secret Youtuber. Dan ontmoet ze de Nederlandse youtubers en komt ze eindelijk erachter waar Knol vandaan komt. Deel 2 Dit verhaal...