Ik wordt wakker nog steeds liggend tegen Harm aan op de bank. Ik pak mijn telefoon en kijk snel op mijn kanaal. Er staan allerlei reacties onder van verbaasde fans. Ik grinnik en kijk dan naar een aantal berichten en beantwoord ze. Ik leg mijn telefoon weer weg en val langzaam weer in slaap. Na 2 uur wordt ik wakker van de geur van net gebakken stokbrood. Ik lig nog steeds tegen Harm aan die al wakker is. 'Goedemorgen.' Glimlacht Harm. 'Goedemorgen.' Zeg ik glimlachend. Ik loop richting de keuken en zie dat de tafel helemaal gedekt is. Ik zie Joost staan en zie hem veel dingen doen. Ik loop naar binnen. 'Hulp nodig ?' Glimlachend kijk ik hem aan. 'Ja graag.' Hij zucht van opluchting. Ik dek de tafel verder, bak het stokbrood en de croissantjes. Grinnikend zet ik het neer. 'Hope maak jij Jeremy & Link wakker ?' Knikkend loop ik de gang in. Langzaam lopend, ga ik de trap op.
Ik ga eerst naar Link. 'Wakker worden.' Zeg ik lief. Hij lacht en ik geef hem zijn badjas. 'Zullen we Jeremy ijskoud wakker maken ?' Hoor ik Harm zeggen. Ook zie ik Joost binnen komen. Ik knik en Harm vult een emmer. We lopen naar de kamer van Jeremy en doen de deur zachtjes open. Op onze tenen lopen we naar zijn bed en dan gooien we de emmer op Jeremy. Jeremy schiet omhoog en we gieren het uit. Jeremy probeert zijn lach in te houden, maar het lukt hem niet. Nadat we zijn uitgelachen, besluiten we te gaan ontbijten. Aangezien het anders koud word.
We lopen met zijn alle naar de stad en de jongens worden meteen omringd door fans. 'Mogen we je handtekening ?' Vragen de kinderen aan de jongens. 'En kijk wie we daar hebben, de squad !' Roept Bo naar de camera. 'Hopee !' Schreeuwen kinderen samen met Roy. Ik loop naar hem toe. Hij trekt me in een knuffel ik knuffel terug. 'Leuk stel, leuk stel.' Schreeuwen de fans uit. Hierdoor staat Roy alleen maar te lachen. 'Kinderen, ik wil iets vragen samen met jullie !' Schreeuwt Roy. Ik kijk hem vragend aan. 'Wil je op date met mij ?' Schreeuwen ze tegelijkertijd. Ik word rood en knik. De kinderen schreeuwen en doen rare dansjes. 'Hope, ga je mee ?' Vraagt Joost. Ik knik en geef Roy en Bo een snelle knuffel. Met een versnelde pas loop ik achter de jongens aan, die inmiddels al de stad uit zijn gelopen.
We zitten nu in een ijssalon, een ijsje te eten. 'Foto !' Roept Link. We staan met zijn alle op en maken een leuke foto. 'Stuur je de foto door ?' Vraag ik. Hij knikt en stuurt de foto door. Ik zet hem op mijn persoonlijke Instagram account.
Hope & Harm of toch Hope & Roy ?
JE LEEST
A Secret Youtuber
RomanceDeel 1 Dit verhaal gaat over een succesvolle youtuber Hope Knol Johnson. Ze is 18 en heeft een groot geheim. Zij is de Secret Youtuber. Dan ontmoet ze de Nederlandse youtubers en komt ze eindelijk erachter waar Knol vandaan komt. Deel 2 Dit verhaal...