Magcon ~ 29

105 7 0
                                    

Met de hele groep behalve Link & Harm staan we bij de boksmachine en kijken hoe hard we wel niet kunnen slaan. ''Joost, jij gaat eerst.'' Zegt Jeremy lachend. ''Ik wil na Joost !'' Glimlach ik en dan naar Joost die op zijn allerhardst tegen de boksbal aanslaat. Joost slaat een score van 788 en kijkt me dan lachend aan. ''Ik durf te wedden dat ik je kan verslaan.'' Grinnik ik en kijk Joost lachend aan. ''Nou nou , dat denk ik niet hoor.'' Hoor ik Link achter me zeggen. ''Oke , dan sla jij nu en sla ik daarna.'' Grinnik ik. Link knikt en slaat ook op zijn allerhardst. ''Dus Joost had de score van 788 , Link heeft de score van 792 en nu is Hope.'' Lacht Jeremy. Ik grinnik en span al mijn spieren aan. Ik sla op mijn allerhardst tegen de boksbal aan en kijk dan lachend naar de cijfers die steeds hoger worden. Uiteindelijk stopt mijn score op 901 en iedereen kijkt mij dan ook verbaast aan. ''Ik train veel.'' Lach ik en opeens merk ik dat Harm er niet bij staat. ''Waar is Harm ?'' Vragend kijk ik dan ook iedereen aan. ''Nadat hij met jou gepraat heb ik hem niet meer gezien.'' Antwoord Joost waarop iedereen dan ook instemt. ''Wat heb je eigenlijk gezegd ?'' Vraagt Enzo Frieser zacht. ''Hij vroeg voor een tweede kans en ik zei ; Degene die mij bedriegt verdiend mijn vriendschap niet.'' Zucht ik. ''Das best hard of niet ?'' Vragend kijk ik hem aan. ''Je hebt gelijk , maar het is ook wel een beetje hard.'' Lacht Enzo. ''Ik denk dat ik al weet waar hij is.'' Glimlach ik en trek Joost en Enzo Frieser mee. Niet veel later zien we dan ook zoals ik dacht Harm op een bankje zitten. ''Laat mij met hem praten.'' Zegt Joost en hij wil weglopen. ''Nee, dit moet ik doen.'' Zeg ik en loop naar Harm toe. Ik ga naast hem zitten en hij kijkt me dan ook aan. ''Wat doe je hier ?'' Snauwt hij. ''Harm we moeten eens goed praten !'' Roep ik dan. 

3,5 uur later zitten we aan het avondeten. ''Hoe gaat het tussen jou en Harm ?'' Vraagt Link. ''Het gaat eigenlijk heel goed, we zijn gewoon goeie vrienden en meer niet.'' Antwoord Harm lachend. ''Dat klopt.'' Grinnik ik. ''Fijn dat het nu weer goed tussen jullie is !'' Roept Joost blij en knipoogt naar me. Ik glimlach en begin te eten van het nagerecht. ''Hope , we moeten gaan. !'' Roept Enzo en doet het V.I.P kaartje bij me om. Samen lopen we het restaurant in en lopen we richting Magcon. Net als we in de rij willen gaan staan , loopt er een bewaker naar me toe. ''Specials V.I.P's moeten naar die ingang.'' Zegt hij terwijl hij naar een andere ingang wijst. ''Oh, bedankt meneer !'' Glimlach ik en loop naar de andere ingang. ''Kaartjes ?'' Vraagt ie. Lachend laat ik het kaartje zien en loop naar de plaats die me wordt aangewezen. We staan naast een aantal meiden die tranen in hun ogen hebben van blijdschap en ik kijk dan ook verwonderd naar hoe blij zulke meisjes kunnen zijn. Mijn ogen gaan langs een aantal kraampjes en ik loop er dan ook  naartoe. Ik koop een aantal croptops , vesten en andere dingetjes. Snel trek ik een Magcon croptop aan en doe er een vestje, niet dicht overheen.

Niet veel later begint het dan eindelijk en komt er iemand op het podium. ''Zijn jullie er allemaal klaar voor ?'' Schreeuwt de man. ''Ja.'' Wordt er heel erg hard terug geschreeuwd. ''Dan gaan we toch lekker beginnen !'' Schreeuwt de man en hij roept dan ook de eerste zang act het podium op. Als die dan eindelijk klaar is komt er ook nog eens een tweede die een meisje naar voor roept. De jongen pakt haar hand vast en zingt voor haar. Het is een van de meisjes die net naast ons stonden, ze lacht heel verlegen. ''Dit is wel...'' Fluistert Enzo Frieser. ''Minder leuk dan je dacht , of niet soms ?'' Lach ik wanneer hij dan ook meteen knikt. ''En nu , het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben ! Hier zijn ze dan , de jongens van Magcon !'' Schreeuwt een stem plotseling. De jongens komen een voor een langs gerend het podium op. Ook Hunter komt langs me en kijkt me recht in mijn ogen aan. Hij klimt op het hek en geeft alle meiden een hand waardoor hij mijn hand iets langer vast hield. Ik glimlach naar hem en kijk dan hoe de laatste jongens het podium oplopen. ''Deze jongens gaat voor 1 heel speciaal meisje zingen, een van jullie dus. Wie dat wilt steek je hand op.'' Roept de man die bij hun op het podium staat. Iedereen steekt hun hand op en begint te gillen. Lachend kijk ik rond, steek mijn hand als laatste op en zie de man mijn richting opkijken. Hij wijst ongezien naar een aantal meiden en dan beginnen de jongens mijn kant oplopen.

A Secret YoutuberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu