Ik duw Daniel van me af en pak m'n Mcflurry oreo. Ik ren hard de mcdonalds uit en ren door naar de bowlingbaan. 'Hope , gaat het een beetje ?' Vraagt Harm. Ik schud mijn hoofd en ren naar de auto. 'Laten we snel gaan alsjeblieft.' Roep ik buitenadem. De jongens stappen snel in en rijden door naar het huisje. 'Hij zoende me.' Zeg ik geschrokken. Harm kijkt boos naar buiten en Jeremy doet hem na. 'Ik heb hem weggeduwd en ben hard naar jullie gerend.' Zeg ik geruststellend. Ik eet ondertussen van mijn McFlurry oreo. Harm pakt mijn McFlurry af en begint er van te eten. 'Harm geeft terug.' Zeg ik lachend. Ik probeer het af te pakken. Ik ga half op zijn schoot liggen om het ijsje af te pakken. Harm geeft me een hapje ijs en eet daarna verder. Ik krijg nog meer hapjes en samen hebben we het ijsje binnen 6 minuten op. Ondertussen zijn we ook al aangekomen bij het huisje en met zijn alle hebben we hebben besloten om een film te gaan kijken op de bank. Ik zoek een film op en start hem. Als iedereen zit en we drinken hebben , start ik de film. Ik zit tegen Harm aan geleund en voel m'n ogen steeds slaperiger worden. Dan val ik in slaap en ik voel nog net dat ik naar boven wordt gedragen.
Ik wordt wakker en voel hoe m'n telefoon trilt. Ik pak m'n telefoon en kijk naar de tijd, half 5 in de ochtend. Ik heb 28 gemiste oproepen van Daniel en 257 nieuwe berichten van hem. Ik besluit ze niet te kijken en zet mijn telefoon uit. Ik val na een kwartier weer in slaap. Ik wordt wakker gemaakt door Harm die me zachtjes tegen zich aan trekt. Ik doe net of ik nog lig te slapen en kruip dichter tegen hem aan. Hij lacht en begint me te kietelen. Ik begin hard te lachen en probeer hem terug te kietelen maar het lukt niet. ''Harm , de rest ligt nog te slapen.'' Zeg ik door mijn lachen heen. Harms ogen worden groot en kijken richting de deur. Hij staat op en loopt naar de deur. ''Tijd voor payback.'' zegt hij lachend. Ik kijk hem vragend aan en sta toch maar op. Samen lopen we naar de deur van Jeremy's kamer en lopen naar binnen. Ik zie dat Harm opeens een toeter heeft en loopt naar Jeremy's hoofd. Hij zet de toeter bij zijn oor en begint te toeteren. Jeremy's ogen springen opeens open en hij springt van het bed af. Hij kijkt eerst heel boos , maar begint daarna hard te lachen. De slaperige koppen van Link en Joost komen door de deuropening en kijken ons aan. ''Wat is hier aan de hand ?'' Vraagt Link die half staat te slapen. Ik glimlach en trek Link naar binnen. Daarna trek ik Joost naar binnen en pak ik de toeter. Ik hou de toeter dichterbij, ik hou de toeter knop lang in waardoor Link, Joost en waarschijnlijk de rest van de mensen wakker van zijn geworden.
We staan allemaal aangekleed en wel beneden, we zijn aan het bespreken wat we gaan doen vandaag. ''Laten we naar dat pretpark dichtbij gaan.'' Stel ik uiteindelijk voor. ''Ik vind het goed.'' Zegt Link. Ik pak mijn telefoon, geld, jas en de autosleutels. Ik sta helemaal klaar en kijk de andere aan. Joost glimlacht en schud zijn hoofd. Snel pakken de jongens hun spullen en Joost begint te vloggen. Ik loop naar de auto en stap voorin. Ik doe de sleutel in het slot en start de auto.
JE LEEST
A Secret Youtuber
RomansaDeel 1 Dit verhaal gaat over een succesvolle youtuber Hope Knol Johnson. Ze is 18 en heeft een groot geheim. Zij is de Secret Youtuber. Dan ontmoet ze de Nederlandse youtubers en komt ze eindelijk erachter waar Knol vandaan komt. Deel 2 Dit verhaal...