Glimlachend loop ik achter Megan aan. 'Hope , deze is mooi voor jou !' Zegt ze vrolijk. Ze geeft me een crop top aan. Ik pak de juiste maat en krijg nog meer aangegeven. Ik betaal dit en loop achter Megan aan naar het volgende kraampje. Het is een kraampje van Milan knol. Er liggen veel dingen. 'Deze wil ik en deze moet jij !' Zegt Megan vrolijk. Ze pakt voor haar zelf een t-shirt en geeft mij weer een crop top. 'Wat heb je toch met crop tops ?' Vraag ik. 'Omdat het jou mooi staat.' Zegt ze glimlachend. 'Trouwens , je hebt er nu ook een aan.' Zegt ze. Ik heb een lange spijkerbroek met een witte crop top erboven en een zwart jasje erover heen.
Om 5 voor 2 loop ik langzaam naar het grijze hek. Precies om 2 uur stond ik daar. Ik hoor een bekend liedje en begin mee te zingen. 'Meid , jij kan goed zingen.' Hoor ik een jongen zeggen. Ik word helemaal rood en kijk naar zijn plaatje. 'Ik ben Roy.' Zegt hij glimlachend. 'Ik ben Hope.' Zeg ik als we handen schudden. 'Mooie naam.' Zegt hij terwijl hij me een knipoog geeft. 'Roy is dat je vriendinnetje ?' Roepen een groepje fans. 'Zeg ik niet.' Zegt hij glimlachend. Ik hoor een aantal fans gillen en zie dat de squad mijn kant op komt. 'Kom.' Fluistert Harm. Ik knik en loop achter ze aan.
'Eindelijk we zijn er door heen.' Zucht Harm overdreven. 'Dat was echt heel vermoeiend of niet Harm.' Zeg ik glimlachend. De andere jongens beginnen hard te lachen. 'Nou nee..' Zegt hij. 'Hoe heet je ?' Vraagt Link. 'Ik ben Hope Knol Johnsen.' Zeg ik lachend. 'Hou oud ben je ?' Vraagt Harm. 'Nou ik ben 18.' Zeg ik glimlachend. 'Jullie ?' Vragend kijk ik de jongens aan. '18.' Roepen ze in koor. 'Hallo squad , ik hoop dat ik jullie niet stoor ?' Zegt een blonde mevrouw. 'Wat is er Jade ?' Vraagt Harm. 'The Secret Youtuber.' Zegt ze dan loopt ze weg. Vragend kijk ik naar de jongens. Eigenlijk weet ik het al maar ja. 'We gaan een filmpje maken voor The Secret Youtuber.' Zegt Joost. Ik glimlach en knik. Na een tijdje gepraat zie ik op mijn klok dat het bijna half 4 is. 'Jongens hier zijn jullie, Milan zocht jullie.' Zegt Enzo.
JE LEEST
A Secret Youtuber
RomanceDeel 1 Dit verhaal gaat over een succesvolle youtuber Hope Knol Johnson. Ze is 18 en heeft een groot geheim. Zij is de Secret Youtuber. Dan ontmoet ze de Nederlandse youtubers en komt ze eindelijk erachter waar Knol vandaan komt. Deel 2 Dit verhaal...