Magcon the kiss ~ 32

95 6 2
                                    

Lachend ga ik zitten op mijn stoel met de bos bloemen, Ashton loopt weer naar me toe als ie me ziet zitten. ''Van wie heb je die bloemen ?'' Vraagt ie terwijl hij raar kijkt naar de bloemen. ''Van Gary Groen.'' Lachend kijk ik aan. ''Serieus ?'' Vraagt ie verbaast. Lachend laat ik het kaartje zien en kijk dan slikkend naar Ashton. Hij lacht en kijkt me dan aan. Ineens springt ie lachend in mijn armen en draai dan een rondje. Hij giert van het plezier en geniet d'r duidelijk van. ''Jullie hebben duidelijk lol samen.'' Klinkt opeens een stem. Ik laat Ashton los, draai me om en kijk Hunter aan. ''Hope, ik wil een liedje voor je zingen.'' Glimlacht ie. Ik knik en loop mee het podium op. Alle meiden kijken me jaloers aan wanneer ik voor de tweede keer op de stoel ga zitten. Een liedje begint te spelen en Hunter begint lachend te zingen. Ineens komt Brandon het podium op en zingt een deel van het liedje. Dan komt ook nog eens Ashton het podium op en zingt de rest van het liedje. Trots kijk ik naar Ashton die lachend bij mij op schoot springt. De laatste noten gaan voorbij en lachend geef ik een groot applaus. Ik wil weglopen wanneer Hunter mij tegenhoudt. ''Ik heb nog iets van dit meisje te goed.'' Zegt ie lachend. De meiden, de Magcon jongens en ook ikzelf kijk hem raar aan. ''Mijn prijs van de wedstrijd.'' Hij kijkt me lachend aan. ''Hunter , dat kan je toch niet doen. Je breekt de harten van de fangirls.'' Fluister ik waarschuwend. Maar het is al te laat, Hunter gaat recht voor me staan en kijkt me aan. ''Hunter , dit is e.-'' Veder kom ik niet want Hunter drukt zijn lippen op de mijne. Ik wil wegduwen maar kan het niet, de vlinders vliegen door mijn maag heen. Dan toch besluit ik weg te trekken, Hunter dacht waarschijnlijk hetzelfde want we trokken tegelijkertijd weg. Ik durf niemand aan te kijken en loop dan snel het podium af. '''Wat was dat ?!'' Verbaasd kijkt Ashton me aan. ''Niks.'' Mompel ik en loop dan snel weg. Ik loop langs allerlei fangirls die me allemaal een voor een , stuk voor stuk woest aankijken. ''Hope , wacht !'' Hoor ik Ashton en Brandon achter me. ''Waarom zou ik, ik heb zojuist alle harten van die meisjes gebroken. Dit is niet echt een fijn gevoel.'' Fluister ik. Ik wil weer weglopen maar Ashton, Brandon en nu ook Cameron houden me tegen. ''Je moet niet weglopen, dat helpt de situatie niet.'' Glimlacht ie. Ik knik en loop samen met Cameron, Brandon en Ashton mee, weer terug naar mijn plek. 

Niet veel later worden Hunter en ik meegenomen door de manager en de baas van Magcon. We lopen naar een kamer en worden neergezet op de stoelen. ''Luister Bobby, zij heeft dit niet gedaan. Ik wilde dit doen.'' Zegt ie en kijkt me lachend aan. ''Je weet wel, dat je alle de harten hebt gebroken van de meiden. Dit was niet je beste idee Hunter.'' Zegt de baas. ''Het voelde wel goed.'' Zeggen we tegelijkertijd. Hij kijkt me lachend en trots aan. ''Wat gaan we hier nou aan doen ?'' Zucht Bobby. ''De waarheid vertellen misschien ?'' Stel ik voor. ''Dat is tot nu toe wel het beste idee.'' Stemt de baas in. ''Ja, we kunnen het uploaden op Instagram, Twitter , Youtube, Facebook en al die andere sociaal media.'' Voeg ik toe. ''Goed plan, maar hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet.'' Vraagt de baas. ''Dat wil ik ook wel weten.'' Fluistert Bobby. ''Jullie kunnen het beter aan de hele zaal vertellen dan weet iedereen het meteen, dan kunnen we het ook meteen filmen.'' Lacht de baas. Knikkend kijken Hunter en ik elkaar aan en staan dan op. Samen lopen we de kamer uit richting de deur naar het podium. ''Klaar ?'' Vraagt Bobby. Ik knik, pak de microfoon aan en loop het podium op. ''Aangezien er net wat gebeurde op het podium verdienen jullie te weten , het hele verhaal en de reden dat ik dit op deze plaats heb gedaan.'' Zucht Hunter. ''We hebben elkaar ontmoet doordat Ashton en ik samen naar een terrasje zouden gaan. Daar zag ik Hope alleen zitten met tranen in haar ogen.'' Begint Hunter. ''Hunter die kwam naar me toe om te vragen wat er was, eerst wilde ik het niet vertellen en keek hem daarom ook heel erg boos aan. Maar na een tijdje deed ik het toch, ik vertelde hem de reden die jullie ook best mogen weten. Mijn toen ''vriendje'' is een hele lange tijd vreemdgegaan maar durfde het me niet door te vertellen.'' Vervolg ik. ''Ik heb samen met Hope even gepraat over van alles en we zijn daarna nog even naar de speelhal toe gegaan, waar we air hockey gingen spelen. Als ik zou winnen zou ik een kus krijgen van Hope. Als zij zou winnen zou ik d'r mee uit eten nemen.'' Vervolgt Hunter. ''Hij won met 7-6 en kreeg dus wanneer die wilde een kus, ik werd ook gevraagd om naar Magcon te komen. De rest hebben jullie dus al gezien.'' Vervolg ik. ''Nu vragen jullie je vast af, waarom ik het nu deed.'' Vraagt ie lachend. De meiden schreeuwen en jodelen. ''De reden is omdat ik d'r leuk vind en zo aan jullie wil laten zien. Ik ga niks voor mijn fans geheimhouden.'' Zegt ie. ''Dus ik vraag me iets af..'' Vervolgt ie. ''Wat ?'' Giechel ik. ''Of jij me ook leuk vind.'' Hij wordt helemaal rood. Ik kijk hem lachend aan en knik. ''Ik vind je superleuk !'' Lach ik. Zo komt ie naar me toe en duwt dan weer zijn lippen op de mijne.

A Secret YoutuberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu