Herkese çoook uzun bir aradan sonra tekrar merhaba! Okuyucu sayımız artıyor tabii böyle olunca yazar da yerinde duramıyor :)Tekrar teşekkür ederim.Bölümün geç geldiğinin farkındayım kusura bakmayın.İnanın yazarken kaç kere sildim hatırlamıyorum.Her neyse sözü uzatmadan herkese iyi okumalar ve şimdiden kurban bayramınız kutlu olsun :)
Sıkıntıyla nefes verirken elimi saçlarıma götürdüm.Eğer bu eşek şakasını yapanı bulursam ellerimle gebertecektim.Sakin kalmamız ve mantıklı düşünmemiz gerekiyordu.Yan tarafıma döndüğümde Ceren'in daldığını gördüm.Ellerimi gözünün önünde sallarken kendinde değil gibiydi.Derin bir nefes alıp bana döndüğünde yerimde sıçradım.
"Beni korkuttun"
"Şu an korkman gereken ben değilim" derken gözleriyle bilgisayar ekranını işaret etti.Haklıydı kesinlikle en son korkacağım kişinin şu an Ceren olması gerekirdi.Telefonuma gelen mesaj sesiyle ikimizde irkilirken bakışlarımız birbirini buldu
"Sen aç"Ceren'in üstüme attığı telefonla heyecanlanmıştım.
"Hayır sen"
"Senin sapığın sen aç"
"Kusura bakma ama mesajlar internet eniştemden geliyor"
"Ama senin telefonun"
mağlubiyetle nefesimi dışarı verdim.Ceren gözlerini pörtleterek bana baktığında titrekçe ellerim mesajı açtı.
Bu hafta X magazasinda yapacaginiz her alisverise..
Derin bir nefes verirken cerene
"Alışveriş mesajı" dediğimde Ceren tek kaşını kaldırdı.
"Bu saatte ?" gözlerimi devirerek
"Ne yani dedektifçilik mi oynayacaksın Ceren ?Adamlar istedikleri saatte atıyorlar işte "dediğimde başını salladı.
"Annene söylemeli miyiz?"
"Evet sonra hayatımız boyunca evden çıkamayalım Ceren!"
"Tamam,haklısın."Tabii ki de haklıydım.Uzuner yasaları diye bir şey vardi.ceren ayaklandığında kolunu tuttum
"Nereye"
"Uyumaya gidiyorum eğer korkuyorsan Benimle uyuyabilirsin?"
"Ben canım peh korkmak ha o da ne ?"
Berbat bir yalancıydım ve her an pencereden ninjalar gelip boğazımı kesecekler gibi bir hisse kapılmıştım..Sahi bir milyonda bir olacak şeydi. Gülerken gözüm cama takıldı.Cama baktım ,açıktı.Gidip kapattım ne yani bir milyonda ki bir beni bulabilirdi.Cerene döndüğümde bana gülümsedi.
Gülümseyişine karşılık verdim
"Yani korkmuyorsun ?" diyerek pencereyi gösterdi"Sadece aptal bir eşek şakası" dediğimde Ceren kapıda durdu.Bana döndüğünde yutkunarak benim yere çivilenmeme sebep olan sözleri söyledi
"Arya,dürüst olmak gerekirse ben bunun bir eşek şakası olduğunu düşünmüyorum."
Sağol ya süper moral verdin
İç sese artı 1 point veriyorum.Ceren gözden kaybolduğunda yatağa atlayıp yorganı üzerime çektim.Küçükken korktuğum gibiydi.Burası benim özel alanımdı ve hiçbir canavara giriş hakkı yoktu.İç sesim hiçbir canavara + sapığına derken gözlerimi kapattım.
Sabah sövdüğüm çalar saatin sinir bozucu sesiyle kalkarken gözlerimi kırptım.Okuldan önceki son haftaya girmek çok berbattı.Yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı yapmak için aşağı indiğimde Ceren bana dondu
"Nasıl hissediyorsun bakayım"
Bir saniye gözlerimi kapayıp geri açtım
"Hissiz" dediğimde Ceren yediği lokmayı gülerek çıkardı.İğrençsin ,benden uzak dur ıyy bakışlarımı ona gönderirken ağzını sildi.Gülecek bir şey de yoktu ki mal ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıliçe
AcakÇikolata kahvesi keskin gözleri acımasızlığın şekil almış haliydi.Yaklaşırsan kaybedersin diyordu o gözler.Yaklaşan da kaybediyordu zaten.Ben de yaklaşmadım uzaklaştım,tıpkı istediği gibi.Yada öyle zannettim sanırım uzaklaşırken takıldım yoksa nasıl...