P.O.V link.
Jer is geschokt! Na alles vertelt te hebben! Hij vond het raar maar ook cool dat ik een kat ben. We zijn bijna bij het ziekenhuis. Ik hoop dat het goed gaat met Mila! Harm is er ook en hij wacht bij de ingang. Jer is pittig boos op Joost en op Britt! Hij wil haar terug kappen maar hoe? Daar gaan we het straks over hebben. 'Maar link hoe is dat Eigelijk om een kat te zijn?' Vraagt Jer dan. 'Nou het is wel leuk maar ook weer niet! In de avond kan ik niks doen! Ik heb wel katten vrienden en dat is wel cool!' Zeg ik dan. We komen bij het ziekenhuis aan open ik zie Harm al staan. 'Hey harmpie! Hoe gaat het met Mila?' Vraag ik. 'Oh ja gaat wel! Ze heeft veel bloed verloren en is erg zwak maar het is gehecht en en heeft een bloed Infuus. Maar ze heeft het wel al weer over koekjes!' Zet Harm. 'Zullen we naar binnen gaan?' Vraagt Sanne. We knikken en lopen naar binnen naar de kamer van Mila. Als we er zijn zie ik Joost! Hij staat er met de politie in Mila haar kamer. 'Kunnen jullie ff buiten wachten?' Vraagt een van de politie. We gaan maar in een soort wachtkamer zitten. 'Wat doet Joost hier?' Vraag ik aan Harm. 'Joost wou Mila zien ofzo dus de politie is met Joost hier heen gekomen.' Zegt Harm alsof het de gewoonste zaak is. 'Hij wou haar vermoorden he!' Zeg ik dan wat bozer. 'Kom op de politie is er bij er kan niks gebeuren!' Zegt Harm. 'Doei Joost ik zie je snel weer he!' Hoor ik Mila zeggen. Ik vraag me nu af wat Joost heeft gezegd. Joost loop de kamer uit met de politie. Hij kijkt me schuldig aan. Van mij part mag hij sterven! Ik loop naar binnen en zie Mila liggen. 'Zo hoe gaat het met koekjes mevrouw?' Vraag ik lachend. 'Goed hoor!' Zegt ze vrolijk. ' maar mag ik je wat vragen?' Vraag ik. 'Tuurlijk vraag maar!' Zegt ze blij. 'Wat deed Joost hier? En hoezo ben je zo vrolijk?' Vraag ik. Ik ga naast Sanne zitten die al vet lang naast Mila haar bed zit. Harm staat aan de over kan van het bed en heeft de hand van Mila vast. 'Nou Joost wou zie hoe ik er aan toe was en hij heeft sorry gezegd! De politie zei iets over dat hij onderinvloed was! Ik weet van wat maar ik geloof de politie wel! En waarom ik zo blij is omdat ik allemaal koekjes heb gehad!' Zegt ze blij. 'Onderinvloed?' Vraag ik ze knikt. Joost was onderinvloed? Van wat dan? Hoe dan? Van drugs? Van drank? Ik weet het niet. Van medicijnen? 'Mila ik ben zo blij dat je nog leeft!' Hoor ik Sanne zeggen. Ze geeft Mila een knuffel. Jer staat er een beetje ongemakkelijk bij. Hij staat naast Harm. Hij is super ingedachte. Die is natuurlijk met ze gedachte bij Britt. Het is ook zo zielig voor hem. Hij is gelukkig niet boos op mij. 'Jer?' Vraagt Harm. 'Wat?' Vraagt Jer geschrokken. 'Ik hoorde dat je Britt wou terug pakken maar hoe dan?' Vraagt Harm. 'Ik weet het nog niet!' Zegt Jer. Nogsteeds hou Harm de hand van Mila vast. Zou die wat hebben? Ik weet het niet maar ik denk het wel. Ik eens hoor ik een piep. En Mila is weg. Slaap ze. Er komen allemaal dokter. 'Jullie kunnen beter buiten wachten!' Zegt er een. Sanne heeft tranen in haar ogen. We gaan in de wachtkamer zitten. Sanne zit nu te huilen. 'Wat is er?' Vraagt ze aan Harm. 'Ik denk dat haar te bloed te laag is!' Zegt Harm ook verdrietig. 'Overleefd ze het?' Vraagt Jer.' Tuurlijk!' Zegt Harm maar het klinkt niet heel overtuigend. Wat was er? Ineens was ze weg? Hoedan? Ik haat Joost! Het is zijn schuld! Al was hij onderinvloed! Ik snap het gewoon niet meer! Waarom moest hij dit doen! Hij is toch me beste vriend? Zijn reden was zo raar! Ik heb nooit met zijn vriendin gehad! En dat meen ik! Ineens rollen er trans over me wangen. Waarom? Het word me allemaal te veel. Ik voel een arm om me heen. Het is Harm. 'Het komt allemaal goed!' Zegt hij. Ik kijk hem aan. Maar ineens komt er een zuster naar ons toe. 'Het gaat weer beter met Mila! Ze had te weinig bloed waardoor haar heb te laat was. Het gaat nu weer goed met haar!' Zegt de zuster. We halen allemaal opgelucht adem en lopen weer naar de kamer. Mila slaap. 'Ik denk dat wij zo gaan!' Zegt Sanne dan. Ik knik. 'Ik blijf hier!' Zegt Harm. 'Waarom ga je niet mee Harm?' Vraagt Jer. 'Omdat ik van haar hou! Ik heb haar beloofd dat ik hier blijf!' Zegt hij. 'Zo zo hou je van haar?' Lach Sanne. 'Ja!' Zegt Harm dan. 'Harm als er wat is bel je ons dan?' Vraag ik. Harm knikt en we lopen weg. 'Jer kom je mee naar mij huis? Kunnen we iets bedenken om Britt terug te pakken!' Zegt Sanne. Jer kinkt.'een ding Amber komt wel want dat heb ik al heel lang geleden afgesproken.' Zegt Sanne. Ik vind het allemaal best. Ik mag Amber wel! Ze doet wel raar maar is ook super aardig. Het is jammer dat ze op school niet met ons omgaat. Maar dat mag allemaal. Hey ik hoor me telefoon dus ik neem ik op. 'Met de politie zou u zo naar het politiebureau willen komen voor de zaak beheer Bouhof!' Zegt een man aan de telefoon. 'Ja ik kom er aan!' Zeg ik. 'Wie was dat?' Vraagt Sanne. 'De politie ik moet naar het politie bureau komen voor Joost.' Zeg ik. 'Kom je daarna wel naar me huis?' Vraagt Sanne. 'Ja tuurlijk!' ' Okee veel succes schat!' Zegt Sanne en geeft me een kus. Dan stap ik op de fiets. Op naar het politie bureau.Dat was het weer! Ik had niet veel inspiratie dus heb dit gedaan! Wat vinden jullie er van? Laat het ff weten! Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen! Ik heb er al weer bijna 800 lezers! Het ga zo hard! Love for jullie! Bye bye!
JE LEEST
Link de katachtige
ФанфикLink is niet zomaar een jongen, maar link veranderd elke avond om 11 uur in een kat, en niemand van ze mensen vrienden die het weer.Dan Gata hij altijd met ze katten vrienden katten dingen doen. Maar op een dag besluit link om eens een kijkje te nem...